عمیدیان خبرداد

تعرفه اینترنت موبایل به نیم ریال رسید/ تعرفه های اجرا نشده باطل شد

تعرفه نهایی استفاده از اینترنت موبایل در جلسه امروز کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات مورد بازنگری قرار گرفته و در نهایت تعرفه 2.5 ریالی در نظر گرفته شده برای این بخش به نیم ریال کاهش یافت.

  به گزارش خبرنگاراجتماعی باشگاه خبرنگاران، علي اصغر عميديان گفت:سقف تعرفه خدمات داده تلفن همراه براي سيم كارت‌هاي دايمي مستقل از فناوري براي هرگونه ديتاي نسل ۲ و۳ به ازاي هر كيلو بايت، نيم (۰,۵) ريال تعيين شد. به اين ترتيب تعرفه ديتاي نسل ۲ به ميزان چشمگيري (حداقل ۵۰ درصد) كاهش يافت.
 
وي افزود: اعضاي كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات با دريافت نظرات مردم و اپراتورها و پس از بررسي مصوبات شماره ۴۵ و ۱۴۲ كه بر اساس آن تعرفه هاي مختلفي با تفكيك تكنولوژي براي نسل سوم و GPRS براي سيم كارت‌هاي دايمي از نيم ريال تا ۱۴,۸ ريال وجود داشت، به منظور يكسان‌سازي تعرفه در نسل‌هاي مختلف تلفن همراه، تعرفه جديد را تصويب كردند.
 
دبير كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات عنوان كرد: اپراتورهاي تلفن همراه مي توانند با شرايط رقابتي و بازه تعرفه اي تعيين شده در اين مصوبه، ضمن فروش خدمات ديتا بر اساس كيلو بايت، بسته‌هاي مختلف تعرفه‌اي نيز متناسب با نياز مشتركين تعريف و ارايه كنند.
 
عميديان با اشاره به اينكه اين مصوبه از اول دي ماه براي تمامي اپراتورهاي تلفن همراه لازم الاجرا است، خاطر نشان کرد: مشتركان تلفن همراه مي‌توانند با خريد بسته‌هاي مختلف تعرفه‌اي متناسب با نياز خود، از خدمات با تعرفه‌هاي مناسب بهره‌مند شوند.
 
گفتنی است،تغییر تعرفه ها اعتراضات متعددی را به دنبال داشت و بر همین اساس وزیر ارتباطات از اصلاح این تعرفه ها پیش از اجرایی شدن آن ها خبر داد و به این ترتیب تعرفه هایی که قرار بود از اول آذر ماه اجرایی شوند پیش ازاین که به مرحله اجرا برسند باطل شدند.

انتهای پیام/
برچسب ها: اینترنت ، تعرفه ، موبایل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار