وزیر شهرداری های عراق

پیشرفت های فنی و عمرانی تهران، سریع و اثرگذار بوده است

وزیر شهرداری های عراق در بازدید از تونل نیایش و بزرگراه طبقاتی صدر، پیشرفت تهران به لحاظ احداث بزرگراه ها، تقاطع های غیرهمسطح و تونل های شهری را تحولاتی سریع و اثرگذار دانست.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،عبدالکریم یونس که در راس هیاتی از مدیران و کارشناسان وزارت شهرداری های عراق به تهران سفر کرده بود، طی بازدید از تونل نیایش، بزرگراه طبقاتی صدر و ساختمان کنترل این 2 پروژه شهری، پیشرفت تهران به لحاظ احداث بزرگراه ها، تقاطع های غیرهمسطح و تونل های شهری را سریع و اثرگذار دانست و از زحمات مدیریت شهری پایتخت کشورمان طی سال های اخیر قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه پیشرفت های فنی و مهندسی شهر تهران از دو شاخصه کیفیت و سرعت انجام کار برخوردار است، اظهار داشت: مقایسه تهران با سایر کلانشهرهای رو به توسعه جهان نشان می دهد که این شهر به لحاظ تلاش برای تکمیل زیرساخت های عمرانی، در جایگاه بالایی قرار دارد و نباید فراموش کرد که تمام این تحولات در شرایط تحریم اقتصادی رخ داده است.

عبدالکریم یونس با تاکید بر اینکه شهرهای عراق در مسیر توسعه و آبادانی خود به تجربیات مهندسان ایران و همچنین الگوی مدیریت جهادی شهرداری تهران نیاز دارند،گفت:امیدوارم عراق بتواند در این مسیر از خدمات فنی و مهندسی کشورمان بهره مند شود. 

گفتنی است در جلسه ای که پیش از این بازدید میدانی با حضور جانشین مجری طرح های تونلی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در محل ساختمان کنترل تونل نیایش و بزرگراه طبقاتی صدر برگزار شد، علاوه بر معرفی مشخصات فنی، عملکردهای ترافیکی و تجهیزات به کار رفته در تونل نیایش و بزرگراه طبقاتی صدر به پرسش های هیات عراقی پیرامون نحوه احداث دوراهی های تونل نیایش، روش حفاری، چگونگی پایش رفتار زمین توسط ابزار دقیق و همچنین نحوه مواجهه با معارضات زیرزمینی پاسخ داده شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تهران ، سریع ، پیشرفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار