فعال سازی با ارسال کلمه مدد به 2250112

راه اندازی سامانه پیامکی آموزش‌های بشر دوستانه و امدادی

رئیس سازمان جوانان هلال احمر گفت: هدف از راه اندازی این سامانه پیامکی کاهش هزینه‌های آموزش و توجه به فعالیت‌های بشر دوستانه و عام المنفعه است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، وحید قبادی دانا رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر روز یک شنبه در مراسم رونمایی از سامانه پیامکی آموزش‌های بشر دوستانه و امدادی بیان کرد:‌طبق اساس نامه   جمعیت هلال احمر وظیفه سازمان جوانان هلال احمر جلب مشارکت موثر جوانان و آماده سازی آنان برای فعالیت‌های بشر دوستانه و عام المنفعه است.
 
وی در ادامه افزود: بر همین مبنا و بر اساس ذائقه و علایق نسل جوان و استفاده از تکنولوژی‌های روز این سامانه راه اندازی شده است.
 
وی با اشاره به تداوم داشتن روش‌های سنتی گفت: در گذشته برای جمع محدودی از اعضا، فعالیت‌های مجموعه سازمان اطلاع رسانی می‌شده اما این که جامعه اطلاعاتی مخاطب ما در سطح کشور برقرار شود برای اولین بار است که طرح این سامانه به صورت گسترده برای مشترکین همراه اول راه اندازی شده است.

رئیس سازمان جوانان هلال احمر تصریح کرد: توجه به جنبه‌های انسانی همچون گذشت، فداکاری و کمک به هم نوع یکی از موضوعات مهم بشر دوستی بوده، موضوع امداد و نجات وکمک‌های اولیه نیز از این امر مستثنی نبوده که با فرهنگ سازی می‌توان آن را ارتقا داد.

قبادی دانا خاطر نشان کرد: امید است با راه اندازی این سامانه پیامکی علاوه بر کاهش هزینه‌های آموزش و پرورش بتوانیم تاثیرگذاری مستقیم در سطح جامعه و تغییر نگرش و باورها را در فضای مجازی داشته باشیم، تولید پیام های آموزشی می تواند در صورت بروز بحران آرامش را به جامعه بازگرداند.

معتمدی معاون آموزش و پژوهش سازمان جوانان گفت: بحث تولید پیام‌های آموزشی از ابتدای سال 93 مطرح شد و طرح‌های آن از طرف شرکت همراه اول ارائه شد و تیمی در سازمان نیز برای تولید پیام‌های ‌آموزشی تشکیل شد.

وی در ادامه افزود: پیام‌های آموزشی باید دارای مفهمومی شفاف بوده تا افرادی که پیام را دریافت می‌کنند بتوانند بهترین نتیجه را بگیرند. لذا از آخرین روشهای علمی استفاده شده و  کارشناسان امدادی نیز در تولید این پیام‌ها مشارکت داشتند.
 
معتمدی خاطر نشان کرد: تولید پیام‌های آموزشی می تواند در صورت بروز بحران در آینده، اطلاعات را به افراد منتقل کرده و جامعه را به حالت عادی بازگرداند.

فعال ساز سرویس پیام امداد: مشترکان همراه اول می توانند با ارسال کلمه "مدد" به صورت لاتین و یا فارسی به شماره 2250112 سرویس پیام امداد را فعال کنند.

همچنین مشترکان برای غیر فعال سازی می‌توانند کلمه مدد Offرا به 2250112 ارسال نموده و انصراف دهند.
 
لازم به ذکر است با ارسال پیامک از سوی قبادی دانا رئیس سازمان جوانان و هلال احمر رسما از این سامانه رونمایی شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: سامانه ، هلال ، احمر ، بشر ، دوستانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار