شهين‌باهر؛

سرعت پروژه‌هاي عمراني تبريز بسيار مناسب است/ از ساختمان جدید شوراي شهر خبري نیست

عضو کمیسیون عمران شورای شهر تبریز با بیان اینکه در زمینه مقاوم‌سازی ساختمان فعلی شورا صحبت‌هایی شده است، گفت: متاسفانه در این مورد اقدامات عملی انجام نشده است در حالی که ترک‌های این ساختمان خیلی خطرناک هستند.

به گزارش گروه استان‌هاي باشگاه خبرنگاران؛ ایرج شهین‌باهر در جلسه ظهر امروز شوراي شهر تبريز با اشاره به اینکه هیچ خبری از ساختمان و محل جدید شورا نیست، اظهار کرد: با اینکه سال گذشته به این مسئله به شکل جدی پرداخت می‌شد اما امسال از تصمیم‌گیری نهایی و تهیه زمین برای محل دائمی شورای شهر تبریز صحبت جدی به میان نیامده است.

وی افزود: اگر با این روش پیش برویم در بودجه سال 94 هم این مسئله پوشش داده نمی‌شود.

عضو کمیسیون عمران با ابراز اینکه در زمینه مقاوم‌سازی ساختمان فعلی شورا نیز تنها صحبت‌هایی شده است، گفت: متاسفانه در این مورد اقدامات عملی انجام نشده است در حالی که ترک‌های این ساختمان خیلی خطرناک هستند.

شهین‌باهر در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به گزارش معاونت عمرانی شهرداری در صحن شورا گفت: خوشبختانه سرعت و کیفیت پروژه‌های عمرانی در حال اجرا بسیار مناسب و کیفیت فدای سرعت نشده است.

وی افزود: در شرایطی که شهرداری‌های کل کشور با رکود 40 و 50 درصدی مواجهند تامین مالی مناسب این پروژه‌ها توسط شهردار تبریز جای تشکر و قدردانی بسیار دارد.

عضو کمیسیون عمران با تاکید بر اینکه پروژه‌ها پیوست مطالعات مدیریت بحران و پدافند غیرعامل داشته باشند، گفت: لازم است مطالعات مدیریت ترافیکی پروژه‌ها قبل از آغاز به کار انجام شوند تا شهروندان در حین اجرای پروژه  به مشکلات حمل و نقل برخورد نکنند.

وی افزود: از معاونت عمرانی می‌خواهیم مطالعات تمام پروژه‌های شهرداری را از قبل انجام داده و آرشیو کند تا در هنگام آغاز کار پروژه‌ها این مطالعات به راحتی در دسترس باشد.‌

انتهاي پيام/ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.