در منطقه 7انجام می‌شود

برگزاری کارگاه آ‌موزشی آشنایی با فعالیت‌های سامانه 1888ویژه دانش آموزان

مدیر سامانه 1888شهرداری منطقه 7 از برگزاری کارگاه آموزش آشنایی با فعالیت‌های سامانه 1888ویژه دانش آموزان با هدف ترویج فرهنگ نظارت هماهنگی خبر داد.

حسن اختر دانش در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام مطلب فوق گفت:دانش آموزان در این کارگاه با نحوه ثبت و پیگیری شکایت، انتقادات، پیشنهادات و تقدیر و تشکر شهروندان در سامانه 1888آشنا شوند.
 
مدیر سامانه 1888شهرداری منطقه 7 درادامه اظهار داشت: این دوره آموزشی که در مدرسه رشد منطقه 7برگزار می‌شود در راستای فرهنگ سازی و آموزش شهروندان منطقه جهت داشتن شهری زیبا اقدام به برپایی این کارگاه خواهدکرد.

اختر دانش در ادامه گفت: با توجه به سیاست‌ها و اهداف شهرداری تهران جهت آموزش و فرهنگ سازی عمومی این سامانه به صورت دوره‌ای دانش آموزان سطح منطقه را با فعالیت‌های گسترده این مجموعه و پیگیری خواسته‌های به  حق شهروندان آشنا می‌کند.

وی در پایان گفت: با اشاره به این که این کارگاه‌های آموزشی به صورت دوره‌ای در مساجد منطقه برگزار می‌شود، شهروندان می‌توانند ضمن آشنایی با فعالیت‌های این سامانه، مشکلات خود را به طور مستقیم با شهردار منطقه در میان بگذارند.

لازم به ذکر است؛ شهروندان منطقه می توانند سه شنبه‌ چهارم  آبان ماه بین نماز ظهر و عصر در مسجد صفا حضور یابد و در این کارگاه آموزشی شرکت کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: کارگاه ، آموزشی ، 1888 ، شهروندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار