صحبت های بازیکنان و مربیان پس از پایان دربی

دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس با برتری 2 بر یک شاگردان درخشان به پایان رسید. صحبت های بازیکنان را در پایان این دیدار بخوانید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس با برتری 2 بر یک شاگردان درخشان به پایان رسید. صحبت های بازیکنان را در پایان این دیدار بخوانید.

نوری: بدهی ام را با هواداران صاف کردم

محمد نوری بعد از پایان دربی گفت: ما با جون و دل بازی کردیم. بین دو نیمه و در رختکن گفتیم می‌توانیم جبران کنیم. من یک گل به هواداران بدهکار بودم و امیدوارم با این گل توانسته باشم بدهی خود را به آن‌ها پرداخت کرده باشم.

عالیشاه: پس از زدن گل متوجه نشدم چه کردم!

بازیکن پرسپولیس گفت: در این چند هفته فشار زیادی روی من بود و بعد از زدن گل دیگر متوجه نشدم چه کار می کنم.

وی افزود: از هواداران عذرخواهی می کنم و اگر گل می خوردیم خودم را نمی بخشیدم.


نورمحمدی:  امیدوارم هواداران راضی شده باشند

نورمحمدی گفت: این طبیعی بود که کارشناسان استقلال را برنده دربی بدانند ولی ما بعد از بازی با گسترش فولاد خوب تمرین کردیم و امیدوارم هواداران راضی شده باشند.

ماجدی: هیچ بازیکنی کم کاری نکرده است

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: هیچ بازیکنی در تیم استقلال کم‌کاری نکرده است. من به بازیکنان و تیم پرسپولیس تبریک می‌گویم. قبل از شروع بازی همه معتقد بودند که تیم استقلال دفاعی بازی می‌کند و به دنبال حفظ رکورد می‌باشد که ما نشان دادیم که این گونه نیست و کار را هجومی ادامه دادیم.

فکری: برد لیاقت می خواست که ما نداشتیم!

محمود فکری مربی تیم فوتبال استقلال گفت: برد لیاقت می‌خواست که ما نداشتیم. بین دو نیمه نقاط ضعف پرسپولیس را گوش‌زد کردیم اما بازیکنان نکات فنی را نتوانستند اجرا کنند. در تیم ما هیچ بازیکنی کم‌کاری نکرده است. برد فقط لیاقت می‌خواهد که ما نداشتیم./رن

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیجان
۱۷:۲۶ ۰۳ آذر ۱۳۹۳
درود بر درخشان اقای دایی فکر نکند که با رفتن ش پرسپولیس خراب شده هر چند باز میخواهد تا با باز پرواز کند این روزا حرف بزنی سر از زندان در میاری خدایا پناه بر ت
Singapore
شهرام وزیری
۱۰:۱۰ ۰۳ آذر ۱۳۹۳
به نظر من حق پرسپولیس بود که توانست به حقش برسد واقعا خوشحالم که تیمم توانست بازی را ببرد موقع گلهای پرسپولیس انقدر جیغ کشیدم که صدام تا دو تا کوچه آنطرف رفته بود و صدایم گرفت، با درود فراوان بر محمد نوری وعالیشاه، دوستتون دارم میبوسمتون، قرمز سرور آبی
Iran (Islamic Republic of)
zanyar
۲۱:۳۶ ۰۲ آذر ۱۳۹۳
سلام واقا کارتون عالیه از تمام زحمات شما متشکریم.
جدیدتری اخبار فوتبال حهان در http://football21.ir/
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۰۲ ۰۲ آذر ۱۳۹۳
استقلال سرور پرسپولیسه
آخرین اخبار