جدیدترین روش سارقان با استفاده از تکنولوژی؛

سرقت خودروها با استفاده از لپ تاپ + عکس

در گذشته دزدان خودروها از توان بدنی و میله های آهنی برای صدمه زدن به خودرو ها استفاده می‌کردند اما اکنون بدترین تهدیدها از جانب کیبورد و کلیک ها صورت می گیرد. آینده حمل و نقل کاملا درباره تماس با اینترنت و سایر خودروها است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ در گذشته دزدان خودروها از توان بدنی و میله های آهنی برای صدمه زدن به خودرو ها استفاده می کردند اما اکنون بدترین تهدید ها از جانب کیبورد و کلیک ها صورت می گیرد.

سازندگان خورو تلاشی را برای ارتقا هماهنگی بین خودشان درجهت مبارزه با هکرهایی که از کامپیوترها و گوشی های هوشمند به سمت خودروهای بسیار پیشرفته که در حال حرکتند آغاز نموده اند. آینده حمل و نقل کاملا درباره تماس با اینترنت و سایر خودروها است. این مطلب را متخصصان در نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس اعلام کردند.

ارتباطات، کلید ایجاد آینده با خودروهایی است که خود توان رانندگی در زمینه حمل و نقل را دارند. مشکل اینجاست که افرادی با نیت شوم می خواهند از این ارتباطات استفاده کنند. برای مثال در این ماه محققان امنیتی در اسراییل گفتند که با استفاده از یک نقص در یک وسیله جانبی خودرو که پس از خرید به خودرو متصل شده توانسته اند درهای خودرویی را باز کنند.



این وسیله جانبی که zubie نام دارد به رانندگان این امکان را می دهد که اطلاعاتی در زمینه وضعیت خودرو را به صورت آنلاین ذخیره کنند. اگرچه سازندگان خودرو وسایل دفاعی خود را در مقابل هک کردن ارتقا داده اند اما باید در چند جبهه مراقب فعالیت های خود باشند. از یک طرف خود خودرو و وسایلی که راننده در خودرو نصب می کند و همچنین فضاهای ذخبره سازی اطلاعات آنلاین که شرکت ها اطلاعاتی را در مورد نحوه رانندگی و وسیله نقلیه را در آن ذخیره می کنند.

Cloud به عنوان تنها خط دفاعی از اطلاعات و اینکه اطلاعات چگونه مورد استفاده قرار می گیرند محافظت می کند. (از جمله زمانی که این اطلاعات در موارد قانونی مورد استفاده قرار می گیرد.)

برچسب ها: هک ، هکر ، امنیت ، اتومبیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۰۹ ۰۷ آذر ۱۳۹۳
چه جالب لپ تاپ رو هواست !!!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۰۶ آذر ۱۳۹۳
بالاخره دزدها هم بايد مجهز به تكنولوژي روز باشن كه اموراتشون بگذره. من كه فكر مي‌كنم اينها انجمن صنفي هم دارند. انجمن صنفي دزدان مقيم پايتخت! بالاخره بايد اطلاعاتشون را مبادله كنن تا بتونن دوام بيارن وقتي كه همه چيز داره ميشه الكترونيكي و كامپيوتري چرا اونا نشن!
آخرین اخبار