ولایتی در جمع خبرنگاران:

تحرکات نظامی علیه مسلمانان باید با حرکت نظامی پاسخ داده شود

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل گفت: هر گونه تحرکات نظامی که علیه مسلمانان انجام می‌شود باید با حرکت نظامی پاسخ داده شود و در عین حال کار فرهنگی و اساسی هم فعال باشد.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، در حاشیه کنگره جهانی گروه‌های تکفیری و افراطی از دیدگاه علمای اسلام علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در جمع خبرنگاران با اشاره به این که تحرکات نظامی علیه مسلمانان باید با حرکت نظامی پاسخ داده شود بر ضرورت کار فرهنگی و اساسی هم تاکید کرد.  
 
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل بازتاب این کنگره را در تنویرافکار عمومی مسلمانان بسیار مهم ارزیابی و تاکید کرد: این کنگره موجب بیداری مسلمانان شده و هم چنین سبب می‌شود مسلمانان بدانند که بزرگان شیعه و سنی با  گروه‌های تکفیری مخالفند و این کارها به اسلام ارتباطی ندارد.
 
وی افزود: استمرار این اجلاس‌ها در ایران و سایر کشورها مفید است و موجب می‌شود این گروه که ریشه ای در تعالیم اسلام ندارند از بین بروند.  
 
ولایتی با توطئه خواندن تحرکات تکفیری از سوی بیگانگان هدف آن را ایجاد تفرقه بین مسلمین و زشت جلوه دادن چهره اسلام با کارهای وحشیانه‌ای خواند که هیچ گاه در تاریخ سابقه نداشته است.
 
ولایتی در خصوص پیام اصلی این کنگره اظهار داشت: علمای اهل سنت و شیعه همه اتفاق نظر دارند که کار تکفیر خارج از مبانی اسلامی و مضر به حال مسلمانان است و همه مسلمانان باید علیه چنین توطئه‌ای که جامعه اسلامی را دچار مشکلات کرده اقدامی مناسب کنند.  

انتهای پیام/
برچسب ها: تکفیر ، توطئه ، تحریک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار