نمایشگاه بزرگ آسیب‌های اجتماعی ایدز در هرندی برگزار می‌شود

مدیر جامع خدمات رفاه و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری منطقه 12، از برگزاری نمایشگاه بزرگ آسیب‌های اجتماعی و ایدز در این منطقه خبر داد.

مهر آفرین فخاری، مدیر جامع خدمات رفاه و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری منطقه 12 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،گفت: برگزاری نمایشگاه بزرگ آسیب‌های اجتماعی و ایدز در محله هرندی منطقه 12 در دستور کار اداره جامع خدمات رفاه و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح همزمان با هفته ایدز از 8 تا 13 آذر ماه سال 93 به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی، آشنایی با ایدز و راهکارهای پیشگیری از آن، ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان در محله هرندی در دست اجرا است.

فخاری اظهار داشت: در این طرح بیش از 15 غرفه فرهنگی، آموزشی، اجتماعی، پزشکی، بهداشت و سلامت، نشست‌های گروهی در محله هرندی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری نمایشگاه بزرگ آسیب‌های اجتماعی و ایدز در محله هرندی منطقه 12،‌ برپایی بیش از 15 غرفه فرهنگی، آموزشی،‌ اجتماعی، پزشکی،‌ بهداشت و سلامت، نشست‌های گروهی، غرفه آشنایی با بیماری ایدز و راه‌های پیشگیری از ایدز، مشاوره‌های پزشکی و روانشناسی،‌ توزیع اقلام آموزشی، بروشور و پکیج‌های فرهنگی و آموزشی از اقدامات اجرایی این طرح است.

فخاری خاطرنشان کرد: برگزاری ویژه برنامه‌های هفته ایدز در پایگاه ویژه مترو امام خمینی (ره)، برگزاری کارناوال اطلاع رسانی ایدز در نواحی 6 گانه منطقه 12، اجرای طرح آسیب‌های اجتماعی کودکان کار و خیابان در بازار بزرگ تهران و امام زاده یحیی (ع) از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: نمایشگاه ، آسیب ، ایدز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار