در آستانه رای گیری وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری عنوان شد

امیدواری "ستاری" از رای اعتماد نمایندگان مجلس به "فرهادی"

در آستانه برگزاری جلسه رای اعتمادی مجلس شورای اسلامی برای تصدی وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری ابراز امیدواری کرد که نمایندگان مردم به دکتر محمد فرهادی رای اعتماد دهند.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری درباره بررسی اعتماد وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دکتر فرهادی را به عنوان فردی ولایتمدار، سالیان دراز است که می شناسم. وزیر پیشنهادی علوم، چهره ای است که در داخل و خارج کشور شناخته شده و از برندگان جوایز علمی از مراکز معتبر علمی است. 

وی ادامه داد: دکتر فرهادی فردی scientist است و صاحب مقالات چاپ شده زیادی در مجلات معتبر از جمله nature و دارای اختراعات ثبت شده در خارج کشور (patents) است. با توجه به شناختی که پیدا کرده ام، ایشان را فردی علاقه مند به امر تجاری سازی در حوزه علم و فناوری می دانم. 
ستاری با اشاره به دارا بودن کرسی پژوهشی دکتر فرهادی در implant و دانشگاه علامه طباطبایی، ابراز کرد: ایشان از چهره های ماندگار عرصه پزشکی، پایه گذار فرهنگستان ها و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران است. ضمنا دکتر فرهادی از برگزیدگان جایزه علمی علامه طباطبایی بنیاد ملی نخبگان است. 

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، دکتر فرهادی را مدیر و وزیری موفق در دوره های مختلف فعالیت اش عنوان کرد و ادامه داد: امیدوارم با اعتماد نمایندگان محترم و رای اعتمادی که می دهند از مدیریت و توان علمی و معرفتی وی در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بهره مند شویم. 
جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری روز چهارشنبه ۵ آذر در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود. 



انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار