مدیر مسکن راه و شهرسازی استان بوشهر:

۸۸ واحد مسکن مهر دشتستان تا دهه فجر تحویل می‌شود

مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: در شهرستان دشتستان ۷۶۹ مسکن مهر در حال ساخت است که پیشرفت آن‌ها ۷۰ درصد است و ۸۸ واحد آن تا دهه فجر امسال به متقاضیان واگذار می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر، رضا امینی با بیان اینکه دراین شهرستان ۵هزار و ۴۷۸ واحد در دستور ساخت قرار گرفت اظهار کرد: تاکنون ۳هزار و ۸۰۰ واحد مسکن مهر در دشتستان به بهره‌برداری رسیده است.  
 
وی با اشاره به اینکه ۷۶۹ واحد در دشتستان از پیشرفت ۷۰ درصدی برخوردار است گفت: مشارکت متقاضیان در تکمیل مسکن مهر تاثیرگذار است که برای تسریع درساخت واحدهای نیمه تمام مشارکت مردم باید افزایش یابد.  
 
مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان بوشهر با تاکید بر افزایش مشارکت دستگاههای ذیربط از جمله شهرداری برازجان خاطرنشان کرد: تاسیسات زیربنایی و روبنایی مسکن مهر برازجان با دستگاههای ذیربط از جمله همکاری شهرداری برای تکمیل واحدهای مسکونی دردست اجرا باید افزایش یابد.  
 
امینی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های لازم در حوزه‌های آبرسانی، گازرسانی، برقرسانی و مخابرات در این واحد‌ها انجام شده تاکید کرد: با همکاری بیشتر متقاضیان بخش اعظمی از واحدهای مسکونی امسال تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود.  
 
وی با اشاره به اینکه از ۲هزار و ۵۵ واحد مسکونی دشتستان بخشی ازآن‌ها در اراضی دولتی ساخته شده گفت: ساخت این واحد‌ها در اراضی دولتی سبب کاهش هزینه‌ها شده که لازم است مشارکت مردم در تامین سهم آورده و ایجاد زیرساخت‌های لازم بیشتر شود.  
 
مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان بوشهر از پیشرفت بالای ۷۰ درصد واحدهای مسکن مهر دشتستان خبرداد و گفت: ۷۶۹ مسکن مهر در حال ساخت دشتستان دارای پیشرفت ۷۰ درصدی است که ۸۸ واحد آن تا دهه فجر امسال به متقاضیان واگذار می‌شود.  
 
امینی افزود: ۱۵۲ واحد دیگر تا نیمه نخست سال آینده تکمیل و به متقاضیان واگذار می‌شود.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: تحویل ، مسکن ، مهر ، استان ، بوشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار