شهردار منطقه 22 در نشست صمیمانه خود با شورای بسیج این منطقه

بسیجی پیش از اینکه نظامی باشد، فرهنگی است و فرهنگ می سازد

شهردار منطقه 22 در نشست صمیمی با اعضای شورای بسیج منطقه 22 گفت: امروز نام بسیج و بسیجی، وحشتی در دل دشمنان داخلی و خارجی انداخته که غیر قابل تصور است. وظیفه بسیجی سنگین است. چون تابع ولایت و مدافع نظام و ولایت است، پس باید در هر زمینه ای الگو باشد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران در این نشست که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج مستضعفان در سالن کنفرانس دفتر شهردار منطقه و با حضور اعضای شورای بسیج پایگاه سید الشهدا (ع) برگزار شده بود، ابتدا فرمانده این پایگاه در خصوص آمار کارکنان شهرداری منطقه که بصورت فعال و عادی در بسیج فعالیت دارند ، توضیحاتی داد.
 
در بخش دیگری از این جلسه مولایی شهردار منطقه 22، با اشاره به اینکه تشکیل ارتش 20 میلیونی و بسیج مستضعفان در حالی که تنها کمی از پیروزی انقلاب می گذشت و هنوز جنگ آغاز نشده بود، از آینده نگری امام خمینی (ره)بنیانگذار کبیر انقلاب نشات گرفته است گفت:  با آغاز جنگ بسیجیان عاشقانه برای دفاع از مرز و بوم میهن به استقبال دفاع و شهادت رفتند و  نقش بسیج بسیار پررنگ بود . اکنون نیز بسیجی قبل از اینکه نظامی باشد، یک فرهنگی است؛ روزی مثل جنگ تحمیلی اسلحه دست می گیرد و دفاع می کند و روزی مثل امروز هم لباس فرهنگ به تن می کند و جامعه و فرهنگ را می سازد. بسیج نه ارگانی سیاسی است  و نه وابسته به هیچ حزب و گروهی. تحت فرمان مقام معظم رهبری است و وقتی ببیند جامعه دارد به خطر می افتد، وارد میدان می شود و مدافع ولایت ، نظام و حفظ خون شهداست. 

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود با یادآوری اینکه طرح ریشه کنی فلج اطفال در کشور در بازه زمانی 5 ساله و به همت و مشارکت بسیج فراهم شد، افزود:هجمه بر بسیج بسیار است چون مانع حرکت یکسری جریانهای اشتباه در جامعه می شود. بسیج ابزار کسی نیست و تنها مدافع نظام و ولایت است. باید نگاه و تفکر بسیجی را در جامعه حاکم کنیم؛ نگاهی که هدفش خدمت باشد و برای تقویت نظام و انقلاب قدم بردارد.
 
شهردار منطقه 22 در پایان صحبتهای خود خاطر نشان کرد:  هرجا در کشور هر مدیر و مسئولی با نگاه و تفکر بسیجی حرکت کند، نتیجه بهتری در ارائه خدمت به مردم می بیند.  قالیباف شهردار تهران نمونه و مصداق بارز این ادعاست؛ یک روز در جبهه دفاع از کیان مملکت افتخار آفرید و اکنون در عرصه  فرهنگ و سازندگی فعالیت می کند چرا که انجام وظیفه را در خدمت به مردم  
دیده است. ما نیز باید با همین تفکر و نگاه جلو برویم. برای خدمت به مردم تعاملاتمان را بیشتر کنیم چون کسی که خود را بسیجی می داند، لازم است کار مردم را راه بیندازد و خدمت کند و از منیت دوری کند.
 
مولایی پیشنهاداتی نیز برای گرامیداشت هفته بسیج مستضعفان در منطقه 22 داشت که با استقبال حاضران در جلسه مواجه شد. 

ارائه شرحی از اقدامات پایگاه بسیج سید الشهدا (ع) منطقه 22 با استفاده از پاور پوینت همچنین ارائه توضیحاتی از سوی مسئول بسیج خواهران در موردآمار خواهران شاغل عضو در بسیج شهرداری نیز بخش دیگری از این جلسه بود.در پایان این جلسه از بسیجیان حاضر تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/
برچسب ها: فرهنگ ، بسیجی ، نظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار