در دومین نشست؛

شیوه‌نامه برگزاری نخستین جشنواره دانش‌آموزی دریا بررسی شد

دومین نشست دبیرخانه جشنواره دانش آموزی دریا با حضور دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و نمایندگان سازمان‌های مرتبط با موضوع جشنواره با هدف بررسی شیوه‌نامه برگزاری این جشنواره بررسی شد.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در دومین نشست دبیرخانه جشنواره دانش آموزی دریا، نمایندگان سازمان های مرتبط با حوزه دریا به ریاست دکتر محمدسعید سیف، دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حضور داشتند که درباره شیوه‌نامه برگزاری این جشنواره به بحث و گفت‌وگو پرداختند. 

دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی در این نشست گفت: برای تهیه پکیجی جذاب در راستای برگزاری جشنواره که منجر به مشارکت دانش‌آموزان و آشنایی آنان با مقوله دریا شود لازم است از پتانسیل‌های تمام سازمان‌های مرتبط استفاده شود. 

وی ادامه داد: چون این جشنواره برای اولین بار است که در کشور برگزار می‌شود لازم است در حوزه اجرا کنترل شده عمل کرد و در زمینه‌های اطلاع رسانی و بهره‌برداری های ناشی از اطلاع رسانی حداکثر استفاده را داشت. 

سیف گفت: نمی‌خواهیم تصمیمگیری در حوزه اجرای جشنواره را تنها به ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی محدود کنیم و قصد داریم تصمیم‌گیری و مشورت با تمام سازمان های مرتبط داشته باشیم و برای استفاده از حمایت‌های سازمان‌های مرتبط لازم است جلساتی هم با مدیران سطح بالای سازمان‌های مذکور برگزار کنیم. 

در جلسه مذکور نمایندگان سازمان‌های مرتبط با حوزه دریا درباره شیوهنامه برگزاری جشنواره دانش آموزی دریا به ارائه نظر پرداختند. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار