نشست خبری فرکی و کریمی بعد از برد خانگی ملوان ؛

فرکی: ملوان امروز با حمایت هوادارانش ما را شکست داد/کریمی:خوشحالیم با هوادار واقعی بازی را بردیم و فقط پرتماشاگر نیستیم

سرمربیان دو تیم ملوان بندر انزلی و سپاهان اصفهان در نشست خبری بعد از بازی نظراتی پیرامون هواداران و بازی امروز داشتند.

فرکی: ملوان امروز با حمایت هوادارانش ما را شکست داد/کریمی:هوادار واقعی در غم و شادی حامی تیم است نه مانند برخی تیم های پرتماشاگربه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛سرمربیان دو تیم ملوان بندر انزلی و سپاهان اصفهان در نشست خبری بعد از بازی نظراتی پیرامون هواداران و بازی امروز داشتند.

فرکی: تماشاچی ها برگ برنده ملوان بودند

حسین فرکی
در شروع این نشست با اظهار این مطلب که در بحث تاکتیکی چیزی که مدنظرمان بود را انجام دادیم اما گل نزدیم  گفت: در بازی امروز بچه ها در هر دو نیمه عملکرد خوبی داشتند. ما به بازی و میدان مسلط بودیم.جریان بازی کاملا به نفع ما بود. اما روی یک پرتاب اوت ما بازی را باختیم .

وی ضمن اعلام این مطلب که 
نمی‌ خواهم  در مورد داوری صحبت کنم ادامه داد: فکر می‌ کنم داوری در این بازی مشکل داشت، مخصوصا در صحنه اعلام پنالتی که خودش تشخیص خودش را مردود اعلام کرد.این امر به بخت بد ما برمی گردد. گلر ملوان توپ های زیادی را در این بازی از بازیکنان ما مهار کرد.

فرکی در پایان با اعتراف به اینکه
تماشاچی ها اسلحه برنده ملوان بودند گفت: من برای ملوانی ها ارزش زیادی قائلم اما تماشاگران این تیم نقش مهمی را در این پیروزی ایفا کردند.

فیروز کریمی:
با هواداران تعارف ندارم

کریمی
بعد از تسلیت ایام فاطمیه گفت: این بازی با استانداردهای مطلوب بین المللی بازی خیلی خوبی بود و مدت ها بود بازی ای با این کیفیت و سرعت ندیده بودم. ما از تعطیلات 50 روزه کاملا استفاده کردیم و خدا کمک کرد که ملوان امروز به جایگاهی برسد که به عنوان یک تیم با شخصیت یاد شود.

  وی در ادامه ضمن اظهار امیدواری از آمدن روزهای بهتر برای ملوان گفت:امیدواریم ملوان را در جایگاه خوبی در جدول نگه داریم . هیچ کس فکرش را نمی کرد ملوان بتواند دوباره قد علم کند اما حمایت هواداران در بازیکنان انگیزه بوجود آورد.

وی  با اشاره به تفاوت تیم های پرطرفدار با تیم های پرتماشاگر افزود:طرفداران ما یاس و ناامیدی را به تلاش تبدیل کردند. هواداران در جاهایی که هیچ کس امید نداشت به داد تیم رسیدند. این تفاوت تیم ما با تیم های پرتماشاگر است که اسم نمی برم .
وفاقی که امروز در سطوح ملوان است از مالک ، هیات مدیره و ما و مطبوعات به تیم کمک کرد.
 
وی در حمایت از سبک بازی ملوان و پاسخ به اینکه فرکی گفته است ملوان تلاش کرد گل نخورد اظهار داشت:اگر تیمی قرار باشد 7- 5 ببرد خوب نیست و اگر تیمی یک بر صفر ببرد آن تیم باشخصیت است. خط دفاع مثل پائین پوش یک گرمکن است و خط حمله مثل بالا پوش حالا خودتان ببینید که کدام مهم تر است.دروازه بان ما خیلی بود . هر سه دروازه بان خوب هستند و هر جا رقابت باشد بازیکنان آماده تر هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مردم گیل
۰۲:۵۸ ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
کریمی دوست داریم ،قوی سپید انزلی ملوان بندر انزلی
آخرین اخبار