دو دستگی میان رفتن یا ماندن قلعه نویی؛

نام منصوریان نیز به میان آمد!

بحث جدایی قلعه نویی از تیم استقلال مطرح شده است و با اینکه مسوولان اعلام می کنند جدایی وی از استقلال شایعه است اما در این موضوع دودستگی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران مسوولان تیم استقلال اعلام کردند که قصد برکناری قلعه نویی را ندارند اما این مربی باید تغییراتی در روند کاری استقلال داشته باشد و نتایج را بهبود ببخشد زیرا در غیر اینصورت مسوولان تیم مجبور می شوند تصمیمات دیگری را اتخاذ کنند اما این در حالی است که در مورد ماندن یا رفتن وی از استقلال دودستگی وجود دارد.

شایان ذکر است حتی در این خصوص نام علیرضا منصوریان نیز مطرح شده است که در صورت جدایی قلعه نویی قرار است به عنوان سرمربی جدید استقلال معرفی شود زیرا وی در تیم نفت عملکرد بسیار خوبی ارائه کرده است و از طرفی گزینه مناسبی برای این تیم است.

این در حالی است که برخی همه چیز را به بعد و نتایج دیگر استقلال ربط دادند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۰:۲۶ ۰۵ آذر ۱۳۹۳
فرهاد عزیز استقلال مربی جسوری مثل شما نیازمند است ما همه استقلالی ها منتظر شماهستیم دیگر ازمربیگری بعضی ها گذشته و باید به فکراستعفا باشند
Iran (Islamic Republic of)
مهدی تبریز
۲۳:۳۹ ۰۴ آذر ۱۳۹۳
من تراکتوریم و طبیعیه که از استقلال و تیمش خوشم نیاد و به چشم رقیب نگا کنم چون تیم خودمو دارم با نهایت احترام. ولی این منصوریان مرد خوبیه و خیلی با عرضه است از همه مهمتر مخصوصا تعصب داره واسه استقلال و من به خاطر خصوصیاتش ازش خوشم میاد همه دوسش دارن نفت تهران با منصوریان خیلی خوب نتیجه گرفته با اینکه نفت هوادار انچنانی نداره من فک میکنم اگه منصوریان به کادر فنی استقلال اضافه شه استقلال وضعیتش خیلی خوب میشه و باعث پیشرفت تیم میشه هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ روحی . استقلال نباید این فردو به راحتی از دست بده تعصب یه عامل بزرک واسه پیشرفت تیمه
Iran (Islamic Republic of)
نادر علیپور از لاهیجان
۱۳:۲۲ ۰۴ آذر ۱۳۹۳
علی منصور دوستت داریم
Iran (Islamic Republic of)
مهدیCR7
۱۱:۲۹ ۰۴ آذر ۱۳۹۳
هرچه زودتر علی منصور باید جانشین امیر ترسو شود
Iran (Islamic Republic of)
مبین
۱۹:۲۹ ۰۴ آذر ۱۳۹۳
تا دو روز پیش که امیر جون امیر جون میکردین
آخرین اخبار