قتل کودکان برای پایان دادن به درد و رنج آنان/ مادر بی‌رحم به جای زندان راهی بیمارستان روانی شد +تصاویر

مادر 42 ساله 3 کودک معلولش را که از یک سندروم ژنتیکی که موجب قطع سیستم نخاعی و سستی عضلات می شود رنج می بردند ، با دستان خودش خفه کرد و آنها را کشت.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران؛"تانیا کلارنس" به اتهام قتل 3 فرزند کوچک و معلولش در جایگاه متهم دادگاه لندن، هنگام قرائت جرمش توسط دادگاه گریه کرد، زمانی که نگاه او با همسرش " گری کلارنس " از بانکداران معروف لندن ،که در دادگاه حضور داشت گره خورد ، هر دوی آنها اشک ریختند، "تانیا کلارنس"،42 ساله به کشتن 3 کودک معلولش متهم بود.



گفته می شود این زن اصالتا اهل آفریقای جنوبی است که چند سال گذشته همراه همسرش به انگلیس مهاجرت کرده بودند و این اواخر از افسردگی مضمن رنج می برد .

هر 3 کودک این زن شامل پسرهای دوقلو "بن " و "مکس" 3 ساله و "الیویا " 4 ساله از یک بیماری ژنتیکی که موجب اختلال و سستی در سیستم عضلانی و نخاعی می شود به نام (SMA) ، رنج می بردند.



پزشکان احتمال داده بودند که این کودکان قبل از رسیدن به بزرگسالی  می‌میرند و عمر محدودی دارند، "الیویا" به ویلچر وابسته بود و برادرانش نه می توانستند روی پا بایستند و نه صحبت کنند .

وی ابتدا با دستان خودش با بی رحمی تمام ،کودکانش راخفه کرد و آنها را کشت و سپس تلاش کرد تا خودش را نیز با خوردن قرص های فراوان و بریدن رگ دستش بکشد، اما کمی بعد که پرستار بچه ها وارد خانه شد، خانم "کلارنس" را در حالی که روی تختش بود و بسیار خونریزی داشت، پیدا کرد و با بیمارستان تماس گرفت.

خانم "کلارنس" که از سلامت روانی مناسبی برخوردار نبود ،در دادگاه اظهار کرد: من فقط می خواستم به درد و رنج آنها پایان بدهم.

"زوئی جانسون" وکیل خانم "کلارنس"، در دادگاه بیان کرد :  او در زمان قتل کودکانش و سپس اقدام به کشتن خود، به دلیل خوردن قرص های فراوان و افسردگی که از آن رنج می برد، در یک وضعیت کاملا غیر طبیعی و با ذهنی غیر عادی بوده است.

وی افزود : طبق شواهد و اظهارات خانم "کلارنس"،وی هر 3 فرزندش را برای رهایی از رنج  و بیماری مشترکشان به قتل رساند، او قبلا ایمان و باوری محکم داشت و عقیده داشت کیفیت زندگی کودکانش خیلی مهمتر از طول عمر آنها ست اما کم کم امید و انگیزه خود را با دیدن هرروزه رنج فرزندانش از دست داد.



"گری کلارنس" 43 ساله همسر خانم "کلارنس"، که بانکداری ثروتمند در شهر لندن انگلیس به شمارمی رود، در زمان اقدام به قتل فرزندان توسط همسرش ، در سرزمین مادری شان ،آفریقای جنوبی به سر می برد که پس از پی بردن به ماجرا بسیار شوک زده و طبق گفته اطرافیانش از درون کاملا شکسته شد .

اما " گری کلارنس" به مطبوعات گفته بود هر کاری بتواند می کند تا همسرش را از محاکمه مبرا کند و برای او ایستادگی می کند .

سرانجام قاضی به دلیل مشکلات روانی خانم "کلارنس" از محاکمه و زندانی کردن او صرف نظر کرده و او را با امنیت بالا به بیمارستان روانی منتقل کرد تا زیر نظر روانپزشکان درمان شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار