iPad یک دفتر کار حرفه‌ای؛

آی‌پد فراتر از یک وسیله سرگرمی است

آی‌پد بزرگ برای دیدن فیلم، عکس، ساختن موسیقی گشت و گذار در وب و مواردی از این قبیل است. ما حدس می‌زنیم گاهی هم برای عکس گرفتن استفاده می‌شود ولی نه بصورت حرفه‌ای، پس چه چیز باعث شده تا آی‌پد باعث افزایش بهره وری شود؟

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ آی‌پد بزرگ برای دیدن فیلم، عکس، ساختن موسیقی گشت و گذار در وب و مواردی از این قبیل است. ما حدس می‌زنیم گاهی هم برای عکس گرفتن استفاده می‌شود ولی نه بصورت حرفه‌ای، پس چه چیز باعث شده تا آی‌پد باعث افزایش بهره وری شود؟ خوب، فکر می‌کنم برای تعدادی از شما آی‌پد بیش از یک دستگاه سرگرمی باشد. صحبت از ژورنال وال استریت و مدیر عامل هتل استاروود فریتس ون پاسچِن (Frits van Paasschen) است که اپل باعث بهره وری آنها شده است.



به گفته ون پاسچِن که درباره چگونگی روی آوردن خود به این تبلت صحبت می‌کرد "من فکر می‌کردم شما می‌دانید، که من از (کامپیوتر رومیزی) استفاده نمی‌کنم". تقریباً همه کارهای من از طریق تلفن همراه انجام می‌شود، بنابراین اساساً دفتر کار من هرکجا بروم، همیشه همراه من است که این خود بسیار سازنده‌تر می‌تواند باشد. با توجه به این واقعیت است که او به صفحه کلید روی آی‌پد یا صفحه کلید بلوتوثی تکیه می‌کند.

از این رو او می‌تواند ایمیل‌ها را سریعتر و کوتاه‌تر ارسال کند. او همچنین اشاره می‌کند با بررسی شخصی و استفاده از FaceTime به باز نکردن فایل‌های حجیم و صفحه گسترده تمایل دارد. به همین دلیل او تصور دارد تا آنجا که ممکن است هر فرد می‌تواند اینگونه فایل‌ها و کارها را به نکات و مسائل کوچک‌تری برای درک و فهم راحت‌تر تبدیل کند که باعث صرفه جویی در زمان می‌گردد. ون پاسچِن اذعان دارد که هنوز در گاهی مواقع نیاز به یک رایانه دسکتاپ مشهود می‌باشد.

حال این سوال را از شما کاربران داریم که به نظر شما چه چیزهای دیگری ممکن است iPad را به عنوان یک ابزار بهره وری مد نظر قرار دهد؟ آیا شما متوجه افزایش بهره وری خود هنگام استفاده از این تبلت در محل کار خود و با زندگی هستید شده‌اید؟ شما هم با این نظر موافق هستید که تبلت بیشتر از یک وسیله سرگرمی است؟

ارسال از خبرنگار افتخاری دریچه مسعود وطن خواه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۲۰:۲۷ ۰۷ آذر ۱۳۹۳
سلام،بله اين وسيله بيش از يك وسيله سرگرمى است، من مهندس معمارى هستم، بسيارى از نقشه هاى معمارى ام را با magicplan مى كشم. كم لطفى است كه به اين وسيله به عنوان سرگرمى نگاه كنيم
آخرین اخبار