داعشی‌ها هیگل را به تمسخر گرفتند!

استعفای وزیر دفاع آمریکا بازتاب گسترده‌ای در میان تروریست های گروه داعش داشت و آنها خود را عامل این استعفا معرفی واعلام کردند که این استعفا به دنبال ناتوانی در مقابله با داعش صورت گرفته است

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، خبر استعفای "چاک هیگل" وزیر دفاع آمریکا بازتاب گسترده ای در میان تروریست های گروه داعش داشت و آنها خود را عامل مستقیم این استعفا معرفی کردند.

یک عضو گروه تروریستی داعش در واکنش به استعفای هیگل در یادداشتی در "تویتر" نوشت که این استعفا به دنبال ناتوانی در مقابله با داعش صورت گرفته است.

یکی دیگر از تروریست های داعش با انتشار ویدیویی از مصاحبه تلویزیونی وزیر دفاع مستعفی آمریکا در شبکه های اجتماعی، به تمجید از گروهک داعش پرداخته و می نویسد که تا کنون از نظر سازماندهی و توان جنگی و نیز از نظر آموزشی و سطح حمایت مالی، مانند داعش ندیده‌ایم.

یک کاربر داعشی دیگر شبکه های اجتماعی نیز، تصویری از سربریدن گروگان ها بدست تروریست های داعش منتشر کرده و با استفاده از فتوشاپ صحنه اعدام شدن وزیر دفاع مستعفی آمریکا را نمایش داده و در ذیل آن نوشته است: هیگل به زباله دان تاریخ پیوست.

"صدام العنری" یکی دیگر از تروریست های داعش هم این گروهک را عامل "سرنگونی وزیر دفاع آمریکا" معرفی کرد.

برخی از تروریست های داعش با استعفای هیگل به عنوان یک پیروزی برای خود برخورد کرده اند، و یکی از آنها نوشته است: از این خبر تکان دهنده، متحدان آمریکا که پوشالی بودن قدرتشان آشکار شده است، چاره ای جز فرار به جهنم ندارند.


انتهای پیام/
برچسب ها: هیگل ، امریکا ، وزیر ، دفاع ، عراق ، سوریه ، داعش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۰۵ آذر ۱۳۹۳
لعنت خدا بر داعش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۰۴ آذر ۱۳۹۳
مرگ بر داعش
آخرین اخبار