تبریز؛

دانشجویان افسران جنگ نرم در مقابل تهاجم فرهنگی هستند

امام جمعه اهر در جمع اساتید، کارکنان و دانشجویان بسیجی، دانشجویان و دانشگاهیان را افسران جنگ نرم در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن عنوان کرد و بر تلاش همه جانبه آنان در ترویج فرهنگ غنی اسلام تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز،حجت الاسلام جواد حاجی زاده، هفته بسیج را فرصتی مناسب برای تبیین خدمات این نهاد مردمی در زمینه های مختلف عنوان کرد.

وی گفت: دانشگاهها به عنوان مراکز مهم فرهنگی و علمی نقش اساسی در تولید علم و تبدیل آن به صنعت  و تکنولوژی های روز دارند و باید دراین زمینه تلاش مضاعف نمود و گامهای عملی در جهت رسیدن به تولید و خودکفایی برداشته شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر توسعه فرهنگی و تلاش دراین زمینه به خصوص در دانشگاه ها را گامی اساسی در جهت عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری در بحث فرهنگی عنوان کرد و خواستار تلاش بیشتر نهادهای علمی و فرهنگی در حوزه فرهنگی و رفع دغدغه های مقام عظمای ولایت شد.

وی دانشگاه ها و حوزه های علوم دینی را دو مرکز مهم در جهت فعالیت در حوزه های علمی فرهنگی عنوان کرد و بر وحدت و همدلی این دو قشر فرهیخته در جهت ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی در جامعه تأکید کرد.

حاجی زاده گفت: امروز بیش از هر زمانی به وحدت و همدلی احتیاج داریم و دشمن با آتش تفرقه در بین مسلمانان، به میدان آمده و تلاش دارد با تفرقه و اختلاف بین مسلمانان آنها را به خود مشغول کرده و بر جنگ بین قومیت ها و مذاهب مختلف دامن بزند که باید هشیار باشیم و توطئه های دشمن را یکی پس از دیگری خنثی نمائیم.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: جنگ ، تهاجم ، فرهنگ ، تبریز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.