سیاسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مدیر عاملی‌ام توسط گودرزی تایید شد/هیچ کدام از مسئولان باشگاه با تیموریان مذاکره‌ای نداشتند

مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس گفت: اعضای هیات مدیره پرسپولیس مرا به عنوان مدیرعامل جدید انتخاب کردند و گودرزی و وزیر ورزش و جوانان هم مدیر‌عاملی‌ام را تأییدکردند.

حمید رضا سیاسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال من بعد از تایید وزیر ورزش و جوانان مدیرعامل پرسپویس شدم و طی دو، سه روز آینده برنامه‌هایم را اعلام می‌کنم.

سیاسی درباره اینکه انتخابش یک پروژه از پیش تعیین شده بود، بیان کرد: برخی از افراد این موضوع را مطرح کردند که درست هم نیست چرا که من تا دیروز نمی‌دانستم چه کاره باشگاه خواهم شد.

وی درباره وضعیت بهروز منتقمی در باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: من منتقمی را از خودم ارجح‌تر برای مدیر عاملی می‌دانستم اما اعضای هیات مدیره هم مرا به عنوان مدیرعامل انتخاب  کردند. به هرحال منتقمی به عنوان قائم مقام باشگاه همچنان به کارش در پرسپولیس ادامه می‌دهد.

وی درباره شایعه جذب تیموریان در نیم فصل دوم تصریح کرد: آندو تیموریان بازیکن خوب و بزرگی است اما هیچ کدام از مسئولان باشگاه پرسپولیس با تیموریان مذاکره‌ای انجام ندادند.

سیاسی درباره وضعیت نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس گفت: کمیته فنی درحال بررسی هستند که چه بازیکنانی برای نیم فصل دوم جذب کنیم. در حال حاضر فقط خالقی‌فر بازیکن جدید پرسپولیس است.

وی درباره سمت جدید خواجه وند گفت: خواجه وند سخنگوی باشگاه پرسپولیس است اما مسئول امور حقوقی با چند روز آینده انتخاب خواهیم کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر خدا بخواهد تمام تلاشمان را می‌کنیم تا قهرمان لیگ چهاردهم شویم.

*رکوردی جالب از تغییرات مدیریتی در پرسپولیس: سیاسی دوازدهمین مدیرعامل در طول 12 سال

باشگاه پرسپولیس بعد از چند ماه صاحب مدیرعامل شد و حمیدرضا سیاسی به عنوان دوازدهمین مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در طول 12 سال کارش را در باشگاه پرسپولیس آغاز کرد.

بر این اساس باشگاه پرسپولیس با انتخاب 12 مدیرعامل در 12 سال یک رکورد جهانی هم در این خصوص به نام خود ثبت کرده است.

باشگاه پرسپولیس طی چند ماه گذشته با سرپرستی منتقمی اداره می‌شد اما اعضای هیأت مدیره این تیم بالاخره تصمیم گرفتند که سیاسی را به عنوان مدیرعامل جدید انتخاب کنند.

باشگاه پرسپولیس از سال 1381 تا به امروز صاحب 12 مدیرعامل بوده است (حمید پورحیدری که به مدت سه ماه مدیرعامل موقت سرخپوشان بوده در اسامی مدیرعاملان پرسپولیس قرار گرفته است).

اکبر غمخوار اولین مدیرعامل سرخپوشان بعد از دوران درگیری‌های مدیریتی در سال 1382 بود.

حمید پورمحمدی به مدت سه ماه در سال 1383 مدیرعامل موقت پرسپولیس شد اما از تابستان 1383 حجت‌الله خطیب این مسئولیت را عهده‌دار شد.

محمدحسن انصاری فرد در سال 1384 به عنوان اولین مدیر پرسپولیس در دوران دولت احمدی نژاد کارش را شروع کرد.

حبیب کاشانی عضو شورای شهر به عنوان دوست استیلی در بهار 1386 بعد از کوتاه مدتی که عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس بود کارش را به عنوان چهارمین مدیرعامل پرسپولیس شروع کرد.

بعد از استعفای کاشانی، داریوش مصطفوی در بهار 1387 زمام امور را در رأس مدیریت باشگاه پرسپولیس بر عهده گرفت.

باشگاه پرسپولیس در دی ماه 1387 شاهد سومین بازگشت عباس انصاری فرد بود. مثل همیشه این دوره هم حضور انصاری فرد کوتاه بود.

هفتمین تغییر در مدیریت باشگاه پرسپولیس، حضور دوره دوم کاشانی در این باشگاه بود که وی در اواخر پاییز سال 1388 به عنوان سرپرست موقت کارش را شروع  و 19 ماه هم این سمت را بر عهده داشت.

به هر حال نوبت رویانیان رسید که مدیرعاملی پرسپولیس را با سر و صدای بسیار شروع کرد و هدایت این باشگاه را تا پاییز 92 عهده‌دار بود.

علی پروین کارش را در سال 1392 شروع کرد و در مدتی کوتاه به عنوان نهمین مدیرعامل، تلاش بسیار برای قدرت‌نمایی پرسپولیس در دوران مدیریتش کرد.

علیرضا رحیمی در بهار 1393 به عنوان دهمین مدیر در 12 سال روی کرسی مدیریتی نشست و به رغم ادعاهای بسیار برای جنگیدن با مشکلات کار را در میانه رها کرد و یا به عبارتی برکنار شد.

بهروز منتقمی مرد یازدهم باشگاه پرسپولیس یک مدیر موقت بود که بالاخره جایش را به سیاسی داد تا پرسپولیس در طول 12 سال، 12 مدیرعامل را تجربه کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: سیاسی ، مدیر ، وضعیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار