زلزله فرضی، ناحیه یک منطقه یک را می لرزاند

دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه یک گفت: با اعلام وقوع زلزله فرضی در اثر فعال شدن گسل نیاوران امروز ناحیه یک منطقه یک را می لرزاند.

 کیوان فاتحی منش در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: به منظور ارتقاء سطح آمادگی پرسنل ناحیه یک و هماهنگی بین  سازمانهای تخصصی عضو ستاد مدیریت بحران، مانور سازمان های تخصصی عضو ستاد مدیریت بحران، مانور عملیاتی مدیریت ناحیه یک انجام می شود.

وی بیان کرد: وقوع زلزله فرضی 6/5 ریشتری در اثر فعال شدن گسل نیاوران که در فرضیات آن تعدادی از ساختمانها دچار آسیب دیدگی شدند اتفاق می افتد.

دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه یک تصریح کرد: برق قسمتی از سطح ناحیه قطع و شریانهای حیاتی در برخی نقاط دچار آسیب می شود و در برخی از نقاط با شکستگی لوله های گاز حریق‌هایی  رخ می دهد و قسمتی از خیابان منتهی به ساختمان ناحیه مسدود می شود.

فاتحی منش اظهار داشت: عملیات پناه گیری و تخلیه امن اضطراری در ساختمان ناحیه یک به کمک پرسنل دوره دیده ناحیه یک انجام می شود.

وی خاطر نشان کرد: این مانور با هماهنگی ستاد مدیریت بحران منطقه یک وبا حضور عوامل سازمانهای تخصصی عضو ستاد مدیریت بحران ناحیه یک برگزار می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: زلزله ، منطقه ، فعال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار