سربازها دردسرساز شدند؛

لیگ پینگ پنگ در آستانه انحلال!

سریال دردسرهای عظیم سربازان فدراسیون تنیس روی میز تا حدی دنباله دار شده است که به نظر می‌رسد لیگ بیست و سوم خیال ندارد برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ورشی باشگاه خبرنگاران، لیگ تنیس روی میز در بیست و سومین دوره خود با مشکل بزرگی رو به رو شده و آن هم سرباز بودن نوشاد و نیما عالمیان و پوریا عمرانی است، گویا مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون هم از حل این بحران عاجز مانده‌اند.

ماجرا از این قرار است که در لیگ بیست و سوم تنها تیمی که طبق قانون می‌تواند با سربازهای پینگ پنگی قرارداد ببندد دانشگاه آزاد است، تیمی که تنها خواهان نیما عالمیان بوده و تمایلی به جذب دو بازیکن دیگر مشمول خدمت سربازی ندارد.

از سوی دیگر آیین نامه سازمان لیگ اجازه نمی‌دهد نوشاد و نیما عالمیان در یک تیم مسابقه دهند و این موضوع راه را برای دانشگاه آزاد بسته است.

نکته جالب اینجاست که حتی اگر مسئولان سازمان لیگ از قانون آیین نامه خود هم بگذرند و با حضور نوشاد و نیما عالمیان وعمرانی در یک تیم موافقت کنند سر و صدای اعتراض سایر تیم‌ها بالا می‌رود و زمزمه‌های آن از همین الان شنیده می‌شود.

پتروشیمی بندر امام ماهشهر که تلاش زیادی برای در اختیار گرفتن نوشاد انجام داده بود مجبور شد تیمش را بدون مرد شماره یک تنیس روی میز ایران ببندد و اکنون اگر دانشگاه آزاد نوشاد و نیما را جذب کند به این معنی است که قهرمانی را دو دستی تقدیم جدی ترین رقیبش کرده و از همین رو سازمان لیگ را تهدید به انصراف کرده است.

براساس این گزارش، خلیج پژم تیم دیگری است که در میان تمام بحث‌ها،‌ خود را به عنوان مدعی جدید معرفی کرده است.

نمایندگان جنوب ایران اعلام کرده‌اند که پوریا عمرانی را می‌خواهند و اگر وی را به خدمت نگیرند از لیگ کنار می روند.

با تمام این دردسرها مشخص نیست بیست و سومین دوره لیگ تنیس روی میز برگزار خواهد شد یا تک تک تیم‌ها انصراف داده و عطای مسابقات را به لقایشان می‌بخشند.

سازمان لیگ فدراسیون قصد دارد جلسه دیگری را در هفته آینده برگزار و بار دیگر در خصوص سربازهایش تصمیم گیری کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار