آمادگی شهرداری منطقه 3 برای فصل بارش

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه 3 گفت: با آمادگی کامل به استقبال فصل زمستان و بارشهای این فصل خواهیم رفت تا در زمان بارش نزولات آسمانی مشکلی برای شهروندان به وجود نیاورد.

 سید مرتضی روحانی معاون خدمات شهری شهرداری منطقه 3 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تشکیل ستاد برف روبی در حوزه خدمات شهری و معاونت امور شهری افزود: نیروها و ماشین‌آلات لازم برای مواجهه با بارندگی بویژه بارش برف تامین شده و این ستاد آماده است تا در زمان بارش در خدمت شهروندان باشد.

وی در ادامه گفت:‌با توجه به مشکل کمبود آب با ساخت مخازنی با ظرفیت 900، 1000 و 1500 متر مکعب اقدام به هدایت و جمع‌آوری آبهای سطحی و آبهای موجود در قناتهای منطقه کرده ایم تا از این آبها در آبیاری فضاهای سبز و پارکهای استفاده شود.

روحانی افزود: تعدادی از این مخازن به بهره‌برداری و تعدادی نیز در حال ساخت است که با تکمیل این طرح مشکل کمبود آب فضاهای سبز برطرف خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه 3 با اشاره به اجرای طرح ماندگاری به صورت نقش برجسته اظهار داشت: این طرح به تایید سازمان زیباسازی رسیده است و مقرر شده در معابری که منظره‌های نازیبایی دارند انجام می‌شود.

وی ادامه داد:  این طرح از ستونهای پل بزرگراه همت آغاز و در ادامه تقاطع‌های شهید همت و پاسداران، شهید همت و شریعتی، شهید همت و آفریقا با این طرح زیباسازی شده و با برنامه‌ریزیهای صورت گرفته در سال آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

روحانی بیان داشت: با توجه به فصل پاییز به صورت ویژه و وسیع عملیات کاشت درخت را در پارکها و فضاهای سبز انجام خواهیم داد و تلاش ما این است که در بحث درختکاری و فضای سبز بالاترین سرانه را به خود اختصاص دهیم.

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه 3  با اشاره به اینکه امسال سازمان پارکها درسطح شهر تهران اقدام به کاشت گل لاله کرده است خاطر نشان کرد: منطقه 3 از مناطق برتری است که اقدام به کاشت گل لاله کرده است و امسال برنامه معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه 3 در نظر دارد در پارک ملت و شریعتی  به صورت خاص این کار را انجام دهد تا شهروندان در بهار از این مناظر استفاده کرده و لذت ببرند.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: بارش ، استقبال ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار