عبدی: بعضی تمایل دارند پیروزی پرسپولیس در دربی را تحت‌الشعاع قرار دهند

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظر می‌رسد بعضی تمایل دارند با طرح مسائل انحرافی پیروزی پرسپولیس در دربی را تحت‌الشعاع قرار دهند و حضور من در کنار نیمکت قبل از شروع بازی، از جمله این موارد است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ حسین عبدی افزود: متاسفانه به نظر می‌رسد بعضی افراد از اینکه پرسپولیس در دربی به پیروزی رسید، چندان خرسند نیستند و می‌بینیم مسائلی انحرافی را مطرح می‌کنند که در کل ماجرا اهمیت خاصی ندارد اما شاید با هدف لوث کردن برتری پرسپولیس مطرح می‌شود. اینکه من پیش از شروع بازی کنار نیمکت بودم، از جمله همین موارد است.

وی ادامه داد: در جریان بازی و بعد از بازی، بعضی روی مساله داوری رفتند. اینکه تیم بازنده بخواهد با طرح چنین موضوعاتی فشار را از روی خود بردارند طبیعی است اما داوری بازی هم به شکلی بود که این موضوع قدرت مانور چندانی نداشت چون غیر از یک نفر، همه کارشناسان داوری اعلام کردند که خطا روی طارمی پنالتی بود در حالی که بیشتر از نصف این کارشناسان اعتقاد داشتند، صحنه بین محسن بنگر و بازیکن استقلال پنالتی نبوده است.

عبدی افزود: در واقع آنچه شیرینی این پیروزی را بیشتر کرد، سه عامل بود؛ اول اینکه ما نتیجه بازی را عوض کردیم. دوم اینکه پرسپولیس با فکر و نقشه بازی کرد و سوم اینکه داور به ضرر ما پنالتی نگرفت ولی با وجود اشتباه داوری پیروز شدیم. در این شرایط حالا مسائلی مطرح می‌شود که مهم نیست. مثلا می‌گویند چون من محروم بودم و کنار زمین آمدم باید دو جلسه محروم شوم. طوری از روی کتاب صحبت می‌کنند که گویی همه امور فوتبال از روی کتاب انجام می‌شود.

مربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: از سوی دیگر می‌بینیم در همین روزهای اخیر مسائل و حاشیه حادتر از آنچه در چند وقت اخیر از بچه‌های ما سر زد و همه حساس شدند در سایر تیم‌ها روی داده است اما هیچ حساسیتی را شاهد نبودیم. در مورد آن موضوع هم بدون اطلاع صحبت می‌کنند. این قانون است که اگر بازیکنی خطایی کرد و داور ندید اما در فیلم دیده شد، محروم می‌شود. بر عکس این هم وجود دارد.

وقتی داور تصمیم گرفته که طبق فیلم اشتباه بودن آن معلوم می‌شود، این تصمیم می‌تواند برگردد. کارت قرمز از جمله این موارد است. البته بحث ما این نیست. موضوع این است که ما اعتراض کردیم. شواهد و قراین را بردیم، فیلم بازی را بردیم و خواستیم با توجه به آن تصمیم داور برگردد. به ما جواب ندادند، ما کتبی اعتراض کردیم جواب هم باید کتبی می‌آمد. آنها که از روی کتاب صحبت می‌کنند این را باید بهتر بدانند ولی بازی شروع شده بود و خبری نشد. ما که نمی‌توانستیم تا تمام شدن بازی صبر کنیم. چون جواب نیامد، کنار زمین رفتم، وقتی هم گفتند نمی‌شود رفتیم بالا، تمام شد و رفت.

انتهای پیام/
برچسب ها: مربی ، تیم ، فوتبال ، پرسپولیس ، دربی ، عبدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار