اجرای بیش از 130طرح فرهنگی بسیج در منطقه 15

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 از اجرای بیش از 130طرح فرهنگی بسیج در این منطقه خبر داد.

ابوالفضل حیدری معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت:‌ اجرای بیش از 130طرح فرهنگی بسیج در محلات 20گانه و نواحی 8گانه منطقه 15 در دستور کار معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح همزمان با هفته بسیج به منظور افزایش سرانه‌های آموزشی و فرهنگی، ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان و آشنایی آن‌ها با نحوه عملکرد بسیج، گسترش فرهنگ مقابله با جنگ نرم و مقاومت اسلامی در محلات 20گانه منطقه 15 در دست اجرا است.

حیدری اظهار داشت:‌ در این طرح بیش از 130طرح فرهنگی، آموزشی، مذهبی، ورزشی، مناسبتی و...بسیج در محلات 20گانه منطقه 15 با همکاری و مشارکت معاونت اجتماعی و فرهنگی، اداره فرهنگی، شهرداری نواحی 8گانه، سراهای محلات 20گانه و پایگاه‌های بسیج این منطقه اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: اجرای بیش از 130 طرح فرهنگی بسیج در محلات 20گانه منطقه 15، تجلیل از نخبگان بسیجی، بسیجیان نمونه و پیشکسوتان بسیجی در محلات 20گانه و نواحی 8گانه منطقه 15 از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
حیدری خاطر نشان کرد: اجرای طرح بصیرت و تشکیل حلقه‌های صالحین، دیدار با جانبازان بسیجی، خانواده‌ معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 15 است.

انتهای پیام/
برچسب ها: بسیج ، اجرا ، فرهنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار