ژابی آلونسو: امشب سیتی را از لیگ قهرمانان حذف می‌کنیم

بازیکن اسپانیایی باشگاه بایرن مونیخ بر این باور است که می‌توانند امشب سیتی را به راحتی از لیگ قهرمانان حذف کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امشب 2 تیم بایرن مونیخ و منچستر سیتی در "اتحاد" خانه سیتی‌ها با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

سیتی‌ها که هم اکنون در انتهای جدول گروه E لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد و باید برای کورسوی امید صعود به مرحله یک شانزدهم در بازی خود یعنی دیدار با بایرن مونیخ و رم را با پیروزی پشت سر بگذارد.

اما ژابی آلونسو بر این باور است تیم سیتی هر چند بسیار قدرتمند است اما در این مقطع زمانی به دلیل مواجه شدن با لشکری از بازیکنان مصدوم نتوانسته صلابت همیشگی‌اش را نشان دهد و با ورایی‌ها می‌توانند امشب آن ها را به راحتی حذف کنند و کورسوی امیدشان را نیز خاموش کنند.

ژابی آلونسو مدافع اسپانیایی باشگاه بایرن مونیخ در این خصوص گفت: به طور واضح سیتی هم اکنون در شرایط و موقعیت بسیار سختی به سر می برد، برای چند دوره آن‌ها موفق شدند قهرمان لیگ قهرمانان شوند. من واقعا بر این باور هستم که آنها می‌توانند در این فصل سطح وجایگاها همیشگی خود را نشان دهند.

بازیکنان مصدوم زیادی در این فصل دارند و یکی از بهترین تیم‌های اروپایی محسوب می‌شود، این خیلی سخت است که از بیرون این تیم در خصوص آنها اظهلار نظر کنید. اما شما به خاطر عملکردهای این باشگاه، انتظار دارید که در فصل این‌گونه ظاهر شوند اما در این فصل نتوانسته‌اند این فصل کارشان را به درستی انجام دهند. اما برای من واضح است که این اتفاق به زودی رخ خواهد داد وآنها باز هم به اوج باز خواهند گشت.

این شبیه پروژه جدی است و با دیگر باشگاهها رقابت می‌کند و مطمئنا هدف این تیم هرچند این کار برای آنها سخت است، اما به هرحال درر 90 دقیقه بازی امکان پذیر است. اما با این وجود ما کارمان را به درستی انجام می‌دهیم و می‌توانیم آن‌ها را شکست دهیم و در نهایت از لیگ قهرمانان حذف کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: آلونسو ، اسپانیایی ، مونیخ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار