تهیه کننده "زیباتر از زندگی" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ارزش‌ها ضد ارزش شدند و ضد ارزش‌ها ارزش!

سعید سید‌زاده گفت: نگرانی من در این مسیر ناتوانی در عملکرد خوب و موفق است چرا که این روزها ارزش‌ها ضد ارزش شدند و ضد ارزش ها ارزش؛ و این باعث شده که دچار بلاتکلیفی شویم.

سعید سید‌زاده تهیه‌کننده سینما در خصوص معیارهای انتخاب و اولویت کار خود  در سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران  گفت: من دغدغه‌های خاص خود را دارم، از جمله اینکه نسبت به محیط کار می‌کنم خوب شناخت پیدا کرده و برای فرهنگ، جامعه و کشورم مهمترین کار را انجام دهم و با کسانی در این عرصه کار کنم که هم‌زبان و هم‌دل خودم باشند و در پیشرفت واقعی کار به همدیگر کمک کنیم.

وی ادامه داد: نگرانی من در این مسیر این است که نتوانم خوب عمل کرده و موفق باشم چرا که این روزها ارزش‌ها ضد ارزش شدند و ضد ارزش ها ارزش؛ و این باعث شده که دچار بلاتکلیفی شویم.

سیدزاده در ادامه گفت: سعی می کنم نه برای شهرت، نه برای کسب درآمد، به دور از حواشی و امیال شخصی و با آرامش زندگی کنم.

وی اظهار داشت: همه بازیگران و کارگردان‌ها را دوست دارم و هیچوقت برای بازیگری فیلمنامه تهیه نمی کنم چون به اعتقاد من وقتی فیلم نامه و کارگردان و بازیگر حرفه‌ای باشند اثر به خوبی تهیه می‌شود.

این تهیه‌کننده سینما در پایان گفت: در خصوص تهیه کنندگی دنبال ژانر خاصی نرفته و همه ژانر‌ها را کار می‌کنم و یکی از مشکلات این روز سینما نبود فیلمنامه خوب است.

شایان ذکر است که سعید سید زاده فیلمنامه‌ای با نویسندگی و کارگردانی انسیه شاه‌حسینی با نام "به کودکان شلیک نکنید" را در دست بررسی دارد.

 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار