خرم آباد؛

مسابقات بوکس قهرمانی کشور با معرفی نفرات اول پایان یافت

بیست و چهارمین دوره مسابقات بوکس قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی که به مدت ۵ روز در بروجرد برگزار شد با مشخص شدن نفرات برتر به پایان رسید.

به گزارش گروه استان‌هاي باشگاه خبرنگاران؛ مهرداد حمیدیان رئیس هیات بوکس لرستان، اظهار داشت: در این مسابقات که با حضور 290 ورزشکار از 32 استان کشور حضور داشتند تیم بوکس لرستان با کسب چهار مدال طلا، یک نقره و یک برنز و کسب 38 امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت.

وی با اشاره به مدال‌های کسب شده ورزشکاران لرستانی افزود: هادی دهقان در وزن49 کیلو گرم مدال برنز، رضا کرزبر در وزن56 کیلو گرم مدال طلا ، مصطفی زارعی در وزن 64 کیلوگرم مدال طلا، سجاد محرابی نیز در وزن 75 کیلو گرم مدال طلا، محمد نوری پور در وزن 91 کیلوگرم مدال نقره و عبدالمجید سپهوندی نیز در وزن به‌اضافه‌91 کیلوگرم صاحب مدل طلا شد.

رئیس هیئت بوکس لرستان بیان کرد: تیم گیلان نیز با کسب 20 امتیاز  در جایگاه دوم این مسابقات ایستاد و گلستان با 17 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت و کاپ تکنیک به مصطفی زارع بوکسور وزن 64 کیلوگرم و کاپ اخلاق به تیم استان سمنان اهدا شد.

وی با اشاره به قهرمانان 10 وزن این مسابقات تصریح کرد: در وزن 49 کیلوگرم جعفر ناصری از توابع تهران، در وزن 52 کیلوگرم  داوود خدری از چهارمحال و بختیاری، در وزن 56 کیلوگرم رضا کرزبر از لرستان، در وزن 60 کیلوگرم اسماعیل ارمشی از گلستان، در وزن 64 کیلوگرم مصطفی زارع از لرستان، در وزن 69 کیلوگرم امین قاسمی پور از گیلان، در وزن 75 کیلوگرم سجاد محرابی از لرستان، در وزن 81 کیلوگرم یونس حسن پور از آذربایجان غربی، در وزن 91 کیلوگرم سینا قلعه‌بندی از مازندران و در وزن 91+ کیلوگرم عبدالمجید سپهوند از لرستان به مقام قهرمانی رسیدند.

قرار است تا کادر فنی تیم ملی حداکثر تا دو هفته ترکیب جدید تیم را اعلام کنند.

این دور از رقابت‌ها در رده‌ سنی بزرگسالان، از 30آبان ماه جاری در سالن ولایت بروجرد آغاز شد و تا چهارم آذر ماه جاری ادامه داشت.

نفرات برتر اوزان مختلف به اردوی تیم ملی کشورمان جهت شرکت در مسابقات جهانی بوکس که به میزبانی کشور قطر برگزار می شود دعوت می شوند که در صورت کسب مدال  در آن ورزشکاران می‌توانند مجوز حضور در المپیک ریو دوژانیرو برزیل را بدست بیاورند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.