مقامات ميسوری اعتراضات در فرگوسن را غیر قابل قبول خواندند

مقامات ایالت میسوری آمریکا اعلام کرد که اعتراضات در شهر فرگوسن غیر قابل قبول است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز، مقامات میسوری آمریکا تاکید کردند اعتراضات در فرگوسن قابل قبول نیست.  

" فرانسیس اسلی"، شهردار شهر سن لوئیز در ایالت میسوری آمریکا درباره اعتراضات به تبرئه پلیس قاتل نوجوان سیاهپوست در فرگوسن گفت: تصمیم برای استقرار نیروهای پلیس در سطح شهر فرگوسن تصمیمی بود که از قبل برنامه ریزی شده بود. ما تلاش می کنیم امنیت را در شهر برقرار کنیم تا مردم دوباره بتوانند به زندگی عادی خود بازگردند و کسب و کار از سرگرفته شود. در هر حال ما برای هر شرایطی آماده هستیم و خود را برای مقابله با بدتر شرایط نیز آماده کرده ایم. البته امیدواریم که شرایط بهتر شود اما در هر حال برای بدتر شدن اوضاع نیز آمادگی دارم. 

"جی نیکسون" فرماندار میسوری نیز در اظهاراتی گفت:" شب گذشته افراد تبهکار و آشوب طلب تلاش کردند هرج و مرج در فرگوسن به راه بیندازند و اموال عمومی را تخریب کنند و مردم را به وحشت بیندازند. آنها چندین ساختمان و خودرو را آتش زدند. تیراندازی کردند. شیشه های مغازه ها را شکستند و آنها را غارت کردند. بسیاری از این مغازه ها برای دومین بار هدف غارت قرار می گرفت."

وی ادامه داد: "من برای مردم فرگوسن جدا متاسفم که امروز صبح در حالی از خواب بیدار شدند که بخشی از کسب و کارشان نابود شده بود. هم اکنون مدارس در فرگوسن تعطیل شده است و کودکان می ترسند به مدرسه بروند. این اتفاقات اصلا قابل قبول نیست. کسی نباید این طور زندگی کند و کسی مستحق چنین بلاهایی نیست. ما باید بهتر باشیم. همه مقامات امنیتی و مسئولان ایالتی بر این باورند که نباید چنین اتفاقاتی تکرار شود. ما قصد داریم نیروهای بیشتری را به فرگوسن اعزام کنیم. "

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار