نارضایتی زلاتان از پایان نیافتن دوران مصدومیت

زلاتان ابراهیموویچ، زننده یکی از گل‌های پاری‌سن ژرمن در دیدار مقابل آژاکس بود اما هنوز به طور کامل از بند مصدومیت رها نشده و بابت این موضوع ناراضی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از دیلی میل، پاریسن ژرمن در دیدار هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان موفق شد با نتیجه 3بریک حریف هلندی را شکست دهد زلاتان که به تازگی دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته و پس از 7 هفته استراحت برای دومین مرتبه در ترکیب تیم پاریسی قرار گرفت، یک بار دیگر گلزنی کرد مهاجم سوئدی پاریسن ژرمن از شرایط جسمانی خود رضایت چندانی نداشته و گفت: هنوز به طور کامل بهبود نیافته‌ام و شرایط آمادگی جسمانی خود را 100 درصد ایده آل نمی‌دانم هنوز هم برای هماهنگ شدن با ریتم بازی کمی مشکل دارم فراموش نکنید بالغ بر 2 ماه هیچ تمرینی نکردم، گل زدن به بالا رفتن اعتماد به نفس من کمک می‌کند و فکر می‌کنم همین موضوع می‌تواند من را به دوران اوج برگرداند.

مهاجم 33 ساله پی اس جی در ادامه افزود: حتی کسب یک نتیجه تساوی مقابل بارسلونا هم می‌تواند ما را به عنوان تیم اول گروه F به مرحله بعد برساند.

بازی بعدی پاریسن ژرمن 10 دسامبر مقابل بارسلونا و در ورزشگاه نیوکمپ خواهد بود.

***بلان: به پیروزی مقابل آژاکس نیاز داشتیم

لورن بلان سرمربی پاریسن ژرمن ضمن تقدیر و تمجید از شاگردانش به دلیل پیروزی مقتدرانه مقابل آژاکس گفت: در بازی‌های لیگ دسته یک فرانسه آنطور که می‌خواستیم نتیجه نگرفتیم اما بازی‌های چمپیونزلیگ را به بهترین شکل انجام داده و حالا موقعیت بسیار خوبی در گروه F داریم.
احساس می‌کنم پاریسن ژرمن به یک تیم ضد حمله‌ای تبدیل شده بازیکنان به خوبی حفره‌های خالی تیم حریف را تشخیص می‌دهند و از هر فرصت پیش آمده برای گلزنی استفاده می‌کنند.

لازم به ذکر است، پاریسن ژرمن در هیچکدام از 5بازی که در چمپیونزلیگ تا به امروز انجام داده شکست نخورده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار