مسؤل بازرسی شهرداری پرند خبرداد

برگزاری نمایشگاه کتاب در شهرداری پرند

مسئول بازرسی شهرداری پرند از برپایی نمایشگاه کتاب در ساختمان شهرداری پرند به مناسبت هفته بسیج و ترویج فرهنگ کتاب خوانی خبر داد.

جاوید رحیمی، مسئول بازرسی شهرداری پرند در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج بعنوان شجره طیبه انقلاب و به تعبیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، می بایست همیشه در صحنه بوده و فعالیت های آن فرهنگ محور باشد.

وی ادامه داد: همزمان با پنجمین روز از هفته بسیج و با همکاری حوزه فرهنگی اجتماعی و پایگاه بسیج ولایت شهرداری، نمایشگاه کتاب با رویکرد ترویج فرهنگ بسیج و کتابخوانی در ساختمان شهرداری پرند افتتاح می شود.

فرمانده پایگاه بسیج ولایت شهرداری پرند اضافه کرد: در این نمایشگاه، کتابهایی در حوزه مذهبی، روانشناسی، مدیریت و آموزش مهارتهای زندگی به شهروندان عرضه می شود و این نمایشگاه تا 11 آذر ماه و در ساعات کار شهرداری جهت بازدید کنندگان دایر است.

رحیمی خاطرنشان کرد: در هفته گرامیداشت بسیج، برنامه های متنوعی برای بسیجیان شهرداری از جمله، معرفی تیم فوتبال بسیج شهرداری جهت شرکت در مسابقات بسیجیان شهرستان رباط کریم و همچنین برنامه پیاده روی کارکنان بسیج شهرداری از مقابل ساختمان آن تا مزار شهدای گمنام تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار