بلاتكليفی الكامپ بيستم؛

انصراف سازمان نصر از برگزاری الکامپ بیستم

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور از برگزاری نمایشگاه الکامپ بیستم انصراف داد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ در جلسه ای که دیروز برگزار شد، سازمان نصر از برگزاری بیستمین نمایشگاه الکامپ انصراف داد. با توجه به نامه نگاری‌های مكرر كه مجوز برگزاری بیستمین نمایشگاه الكامپ به نام آقای "جهانگرد معاون وزیر و رياست سازمان فناوري اطلاعات" محترم صارد شد و ایشان نظام صنفی رایانه‌ای كشور را مسئول برگزاری تعیین كردند، اما طی جلسه ای كه دیروز برگزار گردید این سازمان انصراف خود را اعلام کرد.



محمد میر مهدی رئیس اتحادیه فناوران در مصاحبه ای اختصاصی با خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران گفت:‌ با توجه به تقویم برگزاری نمایشگاه بین المللی تهران و عدم تغییر بازه برگزاری نمایشگاه بیستم الكامپ مسئول برگزاری الكامپ بیستم مجمع تشكل ها و اتحادیه فناوران رایانه ای تهران تعیین گردید.

وی ادامه داد :‌دلایل انصراف سازمان نصر برای ما قابل احترام است اما از دیروز كه انصراف این شركت قطعی شده تا كنون بیش از 8 الی 9 هزار متر از متراژهای نمایشگاه فروش رفته است.

میر مهدی تاكید كرد:‌ تا یک ساعت آینده در سایت اتحادیه فناوران كلیه مسائل پیرامون بیستمین نمایشگاه الكامپ مشخص خواهد شد.

این مقام مسئول در خاتمه خاطرنشان كرد:‌ نمایشگاه در زمان مقرر خود یعنی 16 آذر ماه 1393 برگزار خواهد شد و با توجه به بازه زمانی كم تلاش می كنیم تا یك نمایشگاه آبرومند برگزار كنیم. حال باید منتظر برگزاری این رویداد بزرگ در عرصه فناوری كشور بود كه هرساله با مشكلات بیشتری مواجه می گردد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار