اعلام آمادگی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس جهت پذیرش آثار نمایشی و نمایشنامه ویژه استان تهران

مدیر عامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس برنامه‌­های ویژه این انجمن جهت حمایت از تئاتر مقاومت ویژه استان تهران را اعلام کرد.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران؛ مدیر عامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس برنامه‌­های ویژه این انجمن جهت حمایت از تئاتر مقاومت ویژه استان تهران را اعلام کرد.

مدیر عامل این انجمن گفت: در راستا ی برنامه‌­ریزی و سیاست­گذاری جدید انجمن جهت حمایت حداکثری از آثار تئاتر مقاومت (نمایش و نمایشنامه) در سراسر کشور این انجمن برای نقاط 22 گانه شهر تهران و شهرستان­های این استان برنامه ویژه­ای دارد که علاقمندان می‌توانند با ارائه آثار خود به انجمن و در صورت تأئید آثار خود را در کلیه مناطق شهر تهران روی صحنه ببرند.

وی افزود: نگاه ما به حمایت از آثار، کیفی است و هیچ­گاه به دنبال نگاه کمی نبوده­ ایم و از کلیه آثاری که با محورهای مورد نظر انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس همخوانی داشته باشند حمایت مادی و معنوی انجام خواهیم داد و بنا داریم با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اثاری که بااهداف انجمن همخوانی داشته باشند را درمناطق شهر و استان تهران و در فرهنگسراهای سراسر استان برای عموم علاقمندان به روی صحنه ببریم.

رفیعی همچنین گفت: علاقمندان و هنرمندان می­توانند از ظرفیت­های موجود در انجمن برای ارائه آثار خود (نمایش و متون نمایشی) استفاده کنند و انجمن تئاتر این قابلیت را دارد که در حوزه تولید و نشر یاری گرهنرمندان متعهد و علاقمندان به هنر مقاومت باشد.

وی همچنین از برنامه ریزی جهت ادامه نشست­‌های تخصصی این انجمن با حضورکارشناسان، صاحب نظران و اساتید سرشناس درحوزه مباحث نظری در سه ماهه پایانی سال خبر داد.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.