پروازهای شبانه مهرآباد تعطیل شد

مدیر فرودگاه مهرآباد گفت: طی دو ماه گذشته با هماهنگی که با ایرلاینها انجام گرفت پروازهای بین ساعت 24 شب تا 5 صبح به ساعت های خارج از این محدوده زمانی انتقال یافت.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرودگاه بین المللی مهرآباد،‌رستمی مدیرفرودگاه مهرآباد گفت:طی دو ماه گذشته با هماهنگی که با ایرلاینها انجام گرفت پروازهای بین ساعت 24 شب تا 5 صبح به ساعت های خارج از این محدوده زمانی انتقال یافت ودر حال حاضر در فرودگاه مهراباد از ساعت 24 شب تا 5صبح هیچ پرواز خروجی وهمچنین از ساعت 00:30 الی 5 صبح هیچ پرواز ورودی در مهرآباد انجام نمی گیرد .

وی افزود : فرودگاه در مدت تعطیلی پروازها شبانه تعطیل نمی باشد و به روند فعالیت های عملیاتی به پروازهای VIP،آمبولانس پروازهای امداد و نجات ، پروازهای آتش نشانی و حامل مواد داروئی ، پروازهای برنامه ای تأخیری و پروازهایی که اضطراراً در مهراباد نشست و برخاست دارند خدمات ارائه می نماید.

وی گفت : با اقدامات صورت گرفته در این خصوص برابر اطلاعیه هوانوردی از مورخ 21/9/93 محدودیت پذیرش پروازهای برنامه ایی در طول ساعات مذکور (از ساعت 24 شب تا 5صبح ) بطور کامل اجرائی می گردد.

رستمی تصریح کرد: اجرای طرح تعطیلی شبانه به منظور به حداقل رساندن تبعات و مشکلات شبانه پروازها می باشد که این طرح تقریباً در 241 فرودگاه داخلی و161 فرودگاه بین المللی در تمام دنیا اجرا می شود و در مهرآباد نیز به عنوان  اولین فرودگاه در کشور این طرح در حال اجرا شدن می باشد .

برچسب ها: مهرآباد ، رستمی ، پرواز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار