سرلشکر جعفری:

پیگیری اهداف انقلاب از پیچیدگی و حساسیت بیشتری برخوردار می‌شود

فرمانده کل سپاه گفت: انقلاب اسلامی در مقطع حساسی از عمر خود قرار دارد و هر چه به جلو می رویم پیگیری اهداف انقلاب از پیچیدگی و حساسیت بیشتری برخوردار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه در نخستین مجمع عالی بسیج مستضعفین که در ستاد فرماندهی سپاه برگزار شد، اظهار داشت: باید به تهدیدات نرم و تهدیدات اقتصادی توجه کنیم و برای آن‌ها راهکار پیدا کنیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی در مقطع حساسی از عمر خود قرار دارد و هر چه به جلو می‌رویم پیگیری اهداف انقلاب از پیچیدگی و حساسیت بیشتری برخوردار می‌شود.

سرلشکر جعفری ادامه داد: ویژگی بسیجی پیروی از ولایت است و امروز که در مرحله سوم انقلاب هستیم باید تلاش کنیم که پایه‌های انقلاب اسلامی را مستحکم‌تر کنیم و دشمن از همه توطئه‌ها استفاده کرده اما نظام اسلامی بسیار مقتدر و مستحکم است.

وی با اشاره به اینکه امروز روز بزرگی بوده و 5 آذر 58 حضرت امام(ره) بعد از خطری که احساس شد و چند روز پس از تسخیر لانه جاسوسی فرمان ایجاد بسیج را صادر کردند، اظهار داشت: این تصمیم بسیار تعیین کننده بود و شهیدانی که چه ایرانی و چه غیرایرانی در راه خونین انقلاب جان عزیزشان را تقدیم کردند مایه سربلندی و عزت اسلام شدند.  
 
فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه این نشست اقشاری بسیج و بسیجیان باعث گسترش بسیج میلیونی می‌گردد و باعث هم‌افزایی و انسجام بیشتر شده تصریح کرد: این نشست‌ها باعث هم‌افزایی هرچه بیشتر شده و امیدواریم بتوانیم اهداف این مجمع را هرچه بیشتر محقق کنیم.  
 
وی ادامه داد: از جمله اهداف مجمع تضمین مواضع انقلابی بسیج، جهت‌گیری‌های اساسی بسیجیان در ابعاد تخصصی و قشری و انسجام وحدت در این اهداف از جمله آن است و ویژگی بزرگ بسیجی پیروی از ولایت است.  
 
فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و تعابیر و برخی کج فهمی‌هایی که بعضا در این زمینه وجود دارد تشریح کرد: باید با یک همت لازم برای پیاده‌سازی تدابیر نورانی معظم‌له تلاش کنیم و در این زمینه باید به دنبال این باشیم که ظرفیت‌های هرچه بیشتر بسیج را بشناسیم و در جهت به فعلیت رساندن آن تلاش کنیم.  
 
سرلشکر جعفری با اشاره به اینکه سه دوره از انقلاب گذشته و برای تکمیل انقلاب باید به مرحله پنجم برسیم و جامعه جهانی اسلامی را ایجاد کنیم گفت: برنامه‌های متعدد و مختلفی داریم و کارهای سختی در پیش است.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: توسعه ارز‌ش‌های والای اسلامی در دهه سوم و چهارم انقلاب دنبال می‌شود و این اهداف مورد نظر انقلاب اسلامی بوده و یک بعد آن ایستادگی در برابر دشمن جنگ و مبارزه با ناامنی و ایستادگی در برابر فشار اقتصادی و سیاسی است که بعد سیاسی آن بسیار مهم است.  
 
فرمانده کل سپاه در پایان با اشاره به مجاهدت، تلاش و کوشش مثال‌زدنی بسیجیان در مبارزه به دشمنان و انتظار مقام معظم رهبری از این نهاد خاطرنشان کرد: در مبارزه با دشمن و ایستادگی در برابر آن و ایستادگی با مخالفت‌های داخلی بدون روحیه جهادی و مجاهدت و تلاش نمی‌توانیم به اهداف برسیم و این تلا‌ش‌های جداگانه باید انجام شود و امیدواریم کمک موثرتری نسبت به گذشته برای مقام عظمای ولایت باشیم.  

انتهای پیام/   
 



برچسب ها: سپاه ، بسیج ، مقاومت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار