جمشیدی: اردوها را به تمام رده‌های سنی اختصاص داده‌ایم

مربی جوانان کایاک گفت: در همه رده‌های سنی روال تمرینات خوب است و سه هفته اردو خواهیم داشت.

علی جمشیدی مربی جوانان کایاک در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: هفته اول اردوها آغاز شده و به صورت متمرکز در همه رده‌های سنی روال تمرینات خوب است.

وی افزود: 3 هفته و به مدت 21 روزه داخل اردو خواهیم بود بعد از آن دوره آماده سازی عمومی ورزشکاران آغاز خواهد شد.

جمشیدی در ادامه بیان داشت: 7نفر از ورزشکاران برای تیم المپیک کانو و 10 نفر در تیم زیر 23 سال در حال فعالیت هستند همچنین 8 نفر از جوانان در اردوی کانو به فعالیت می‌پردازند.

وی تصریح کرد: همچنین برای کانو کانادایی 5 نفر از ورزشکاران در تیم المپیک و 7 نفر از ورزشکاران در گروه جوانان و زیر 23 سال در حال فعالیت هستند.

جمشیدی تاکید داشت: مسابقات قهرمانی جهان در کشور پرتغال و قهرمانی آسیا در اندونزی انجام می‌شود و بعد از این اردوها ما خود را آماده می‌کنیم تا ورزشکاران انتخابی را به اردوی پرتغال ببریم تا با تیم‌های اروپایی تمرین بپردازند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر به تمرینات بدنسازی هم می‌پردازیم تا آمادگی جسمی خود را برای شرکت در اردوی بدون مرزی آماده کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: البته در مسابقات آب‌های آرام قایقرانان در مسیری مشخص و با علائم ویژه در مسافت‌های مختلف به مسابقه می‌پردازند و ورزشکارانی که سرعت دارند در این مسابقه نتیجه بهتری هم خواهند دید.

انتهای پیام/
برچسب ها: جمشیدی ، کایاک ، قایقرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.