کلاسهای آموزشی ایمنی در صنعت حریق در حاشیه ششمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات

سیستمهای ایمنی وحفاظتی تا ششم آذر در محل مصلی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در حاشیه ششمین نمایشگاه تخصصی تحهیزات سیستمهای ایمنی و حفاظتی همایش و کلاسهای آموزشی مرتبط با موضوع شناخت ایمنی در صنعت حریق در حال برگزاری است در همین راستا فرخ مدنی یکی از عوامل برپا کننده این کلاسهای آموزشی گفت: با توجه به تجربه 40 ساله ما و بررسی کارشناسان موجب شد و مشکلات ریشه‌ای در پروژه‌ها در خصوص ایمنی در صنعت حریق را بیابیم.

وی افزود: این بخش ما را بر این داشت تا از فرصتی با برپایی نمایشگاه ایجاد شده استفاده کنیم و به جای تبلیغ برند خود به برپایی کلاسهای امورشی در خصوص صنعت حریق بپردازیم. به همین جهت طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در روز افتتاح نمایشگاه همایش و روزهای آتی کلاسهای آموزشی در حال برپایی است.

مدنی در خصوص موضوعات مطرح شده در کلاسهای آموزشی اظهار داشت: کلاس آموزشی که در حال برگزاری است در خصوص موضوعاتی همچون صنایع سنگین، سیستمهای ایمنی و اعلام حریق بانکها، مراکز همایشها، ساختمانهای اداری و تجاری و صنایع ویژه مانند داروسازی، پتروشیمی دارویی،‌ صنایع شیمیایی زیان‌آور در حال برگزاری است. 

وی در پایان افزود: ما خوشحال هستیم که نمایشگاه امسال با سالهای گذشته از جهت برگزاری کلاسهای آموزشی تفاوت دارد و امیدواریم که دید جدیدی را به کارفرمایان، مصرف‌کنندگان و علاوه بر این حرکت نوینی برای همکاران و شرکتهای دیگر در بحث آموزش، استانداردها و مهندسی حریق توجه بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: سیستم ، ایمنی ، حریق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار