رییس انجمن طب فیزیکی و توانبخشی ایران:

درمان برخی از بیماری‌ها در کنار توانبخشی کامل میشود

دکتر رایگانی گفت: متاسفانه علیرغم تمامی تلاشها تعدادی از خدمات توانبخشی مشمول خدمات بیمه ای نیستند که امیدواریم با انعکاس نتایج این کنگره تمامی خدمات تحت پوشش بیمه قرار بگیرند و بیماران بتوانند به نحو احسن از این خدمات استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، دکترمسعود رایگانی رییس انجمن طب فیزیکی و توانبخشی ایران امروز 5 آذر در هجدهمین کنگره سالیانه طب فیزیکی، توانبخشی و الکترودیاگنوز گفت: هدف از برگزاری این سمینار را به روز رسانی اطلاعات علمی پژوهشگرانی دانست که در این حوزه فعالیت می کنند.

 وی ادامه داد: تبادل اطلاعات و بکار گیری توان علمی محققان می تواند راهگشای ارائه خدمات در حوزه درمان برای توده مردم باشد.

دکتر رایگانی با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت بعنوان یکی از بنیادی ترین طرحها پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در کشور گفت: با اجرای این طرح بسیاری از مشکلات نظام سلامت و مردم مرتفع شده است . در اجرای این طرح اکثر دغدغه های حوزه خدمات پزشکی لحاظ شده است . متاسفانه علیرغم تمامی تلاشها تعدادی از خدمات توانبخشی مشمول خدمات بیمه ای نیستند که امیدواریم با انعکاس نتایج این کنگره تمامی خدمات تحت پوشش بیمه قرار بگیرند و بیماران بتوانند به نحو احسن از این خدمات استفاده کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به درمان بیماران با کمک توانبخشی اشاره کرد و گفت : حیطه توانبخشی در تمامی مراحل درمان بیماری کاربردی موثر و مهم  دارد و اثر آن برکسی پوشیده نیست به طوری که درمان برخی از بیماری ها در کنار توانبخشی کامل میشود.که امیدواریم با برگزاری این کنگره ، تبادل اطلاعات و آخرین دستاوردهای علمی این رشته بتوانیم بهتر و مطلوب تر به ارائه خدمات به بیماران در این حوزه بپردازیم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار