شاندیزی:

سطح بازی از بسیاری بازی های لیگ برتر بالاتر بود/ ارزو داریم سومین تیم مشهدی به لیگ برتر راه یابد

حمید شاندیزی سرمربی تیم فوتسال پنت هاوس مشهد پس از مسب پیروزی خارج از خانه مقابل تیم دانشگاه آزاد تهران از سطح کیفی بازی تمجید کرد و آن را در سطح لیگ برتر فوتسال دانست.

حمید شاندیزی سرمربی تیم فوتسال پنت هاوس مشهد پس از مسب پیروزی خارج از خانه مقابل تیم دانشگاه آزاد تهران به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: شکر خدا بازی خوبی از آب درآمد. هم تیم دانشگاه آزاد با بازیکنان باتجربه ای که دارد بازی خوبی ارائه داد و فوتسال بازی کرد و هم تیم ما نمایش تاکتیکی و خوبی داشت و جدای از نتیجه بازی جالبی بود که به اذعان برخی حاضرین در سالن سطحش از بسیاری از بازی های لیگ برتر بالاتر بود.

 طرف مقابل با وجود اینکه تیم دانشگاه مشکلاتی نظیر بودجه و جوانی دارد اما واقعا نشان دادند آقای صانعی با تیمش به خوبی کار کرده بود و زحمات آقای قاضی و صانعی به خوبی در بازی نمایان بود و تیم خوبی را روانه مسابقات لیگ یک کردند.
 
شاندیزی در مورد اشتباهات فاحش داوری در طول این بازی گفت: اعتقاد شخصی من این است که یک تیم برای برد آنقدر باید خوب کار کند که داوری در نتیجه تاثیر نداشته باشد. بالاخره اشتباهات سهوی داوری جزئی از بازی است و ما نمی توانیم مانع آن باشیم اما باید انقدر قوی کار کنیم تا مشکلات روی تیم ما بی نتیجه باشد. امروز هم به نظر بنده تیم ما با وجود این مشکلات داوری توانست بازی خوبی ارائه بدهد و برنده بازی باشد.
 
وی در خصوص اخباری که از حواشی این تیم بعد از دیدار هفته پیش به گوش رسیده بود گفت: حاشیه خاصی نبود. بازیکنان تیم ما همگی بومی و از شهر خودمان هستند و با انگیزه و عرق خاصی دوست دارند به تیم ما کمک کنند اما شرایط گاهی به گونه ای می‌شود که تلاش آنها نتیجه عکس داده و کمک که نمی شود هیچ، حواشی خاصی هم بوجود می آید. اما در مجموع اتفاق خاصی نبود و به خوبی مدیریت شد.
 
سرمربی تیم پنت هاوس مشهد در مورد میزان احتمال سه تیمه شدن مشهد در لیگ برتر گفت: ما که آرزو داریم مشهد سه نماینده داشته باشد و ان شالله محقق می‌شود. اما هنوز هیچ چیزی مشخص نیست و نه صعود ما و نه سقوط تیم های پایینی قطعی نشده است و با توجه به تیمهای خوب زیادی که در گروه ما قرار دارند ممکن است هر تیمی برای ما و تیمهای مدعی دیگر مثل کاشی نیلو دردسرساز شود. هر تیمی که زحمت بیشتری بکشد مستحق صعود است. هنوز برای رسیدن به بالای جدول دیر نشده و ما حاشیه امنیتی نداریم اما تلاشمان برای برتری شدن را ادامه می دهیم.


انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، شاندیزی ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار