افتتاح پایگاه ویژه بسیج خواهران در بوستان پردیس بانوان

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15، از افتتاح پایگاه ویژه بسیج خواهران در بوستان پردیس، بانوان در این منطقه خبر داد.

ابوالفضل حیدری معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت:‌افتتاح پایگاه ویژه بسیج خواهران در بوستان پردیس بانوان منطقه 15 همزمان با هفته بسیج در دستور کار معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 قرار دارد.
وی ادامه داد:این طرح همزمان با هفته بسیج به منظور گرامی داشت یاد و خاطره بسیجیان دفاع مقدس، افزایش سرانه‌های بسیج، ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان در منطقه 15 در دست اجرا است.
 
حیدری اظهار داشت: در این طرح معاونت اجتماعی و فرهنگی، اداره فرهنگی، بوستان پردیس بانوان و پایگاه ویژه بسیج منطقه 15 مشارکت و همکاری دارند.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرای  این طرح افزود:‌افتتاح پایگاه بسیج خواهران در بوستان پردیس بانوان منطقه 15، برگزاری تور یک روزه بازدید از موزه دفاع مقدس، اکران فیلم با موضوع دلاوری‌های بسیجیان در محلات 20گانه منطقه 15 از اقدامات اجرایی این طرح است.

حیدری خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقه های فرهنگی در کتاب خانه‌های منطقه 15، تجلیل از بسیجیان مدارس، با حضور در اجتماعی بزرگ عاشورایی و الزهرا(س)، برپایی ایستگاه‌های فرهنگی و صلواتی در محلات 20گانه منطقه 15 از اقدامات دیگر شهرداری این منطقه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار