پودولسکی: دلقک ونگر نیستم

لوکاس پودولسکی ملی‌پوش آلمانی آرسنال قصد دارد راجع به آینده‌کاری‌اش شخصا با آرسن ونگر صحبت کند زیرا دوست ندارد نقش دلقک تیم را بازی کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از اسکای اسپرت، لوکاس پودولسکی مهاجم 29 ساله آرسنال معتقد است تا زمانیکه شخصا با آرسن ونگر سرمربی تیم صحبت نکند نمی‌تواند هیچ اطمینانی از آینده کاری‌اش همراه با توپچی‌های داشته باشد.

ملی‌پوش آلمانی در رقابتهای این فصل لیگ برتر انگلیس و همچنین چمپیونز لیگ نتوانست حتی در یک مسابقه هم حضوری ثابت در آرسنال داشته باشد وی در 74 دقیقه‌ای که برای تیمش به میدان رفت همواره بازیکنی تعویضی بوده است.

پودولسکی که فرم خود برای ترک ورزشگاه امارات در ماه ژانویه را جرم کرده است گفت: من دلقک نیستم که قراردادم را دستم بگیرم و یک گوشه بنشینم باید شخصا با ونگر صحبت کنم به او می‌گویم اگر فرصت بیشتری برای بازی به من داده شود مایل به ماندن هستم در غیر این صورت از او خواهم خواست عادلانه رفتار کرده و اجازه رفتن را به من بدهد.

مزاحمت لیورپول و آث میلان برای آرسنال 

هر چند سران باشگاه آرسنال خود را نزدیک به جذب پیترچک دروازه‌بان تیم چلسی می‌دیدند اما با اضافه شدن تیمهای لیورپول و آث میلان به جمع مشتریان چک توپچی‌های لندن دچار دردسر شدند.
آرسنال امیدوار به خرید دروازه‌بان 32 ساله با مبلغ 7 میلیون پوند بود اما پیشنهادات بهتری از سوی لیورپول و آث میلان به گوش می‌رسد.

پیترچک 111 بازی ملی و 470 بازی برای تیم چلسی را در کارنامه دارد او با آمدن تیبو کورتوا به چلسی جایگاه اصلی خود را از دست داد.

انتهای پیام/
برچسب ها: پودولسکی ، ونگر ، آرسنال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار