مدیر عامل صندوق‌های زنبور عسل کشور:

رونمایی از برند ملی زنبور عسل و عرضه مستقیم عسل از فروشگاه‌های کشور در آینده نزدیک

بانکی‌پور گفت: رونمایی از برند ملی زنبور عسل که پروژه این نشان در یکی، دو ماه آینده به اتمام می‌رسد از این نشان رونمایی خواهد شد و همچنین عرضه مستقیم عسل نیز از فروشگاه‌های کشور در دستور کار است.

 بهزاد بانکی‌پور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: عرضه‌ مستقیم ابتدا در تهران و سپس در 40 واحد استانی سراسر کشور انجام می شود.
 و همزمان برند ملی عرضه  و سپس در فروشگاه‌ها با کمک سازمان خدمات تعاونی روستایی کشور عرضه خواهد شد.

وی در ادامه افزود: ما در برنامه کلان حمایت از زنبور عسل بحث تامین نهاده‌ها، سازمان‌دهی محصولات و فرآوری آن ها و همچنین ایجاد سامانه‌ی خرید و فروش نها‌ده‌ها را در دستور کار خود قرار داده‌ایم که امیدواریم طی 6 ماه آینده نتایج تلاش‌هایمان نمود چشمگیری پیدا کند.

بانکی‌پور در خصوص اعتبار اولیه صندوق زنبور عسل کشور نیز تصریح کرد: در حال حاضر اعتبار 20 میلیارد تومان است که ما نیازمند 150 میلیارد تومان سرمایه‌ برای توسعه این بخش هستیم و در حال حاضر نیز 12 میلیارد خط اعتباری از بانک‌های کشور برای توسعه این صندوق گرفته‌ایم که به دلیل بهره‌های بالا امکان پرداخت مشکل شده است.

وی در پایان یادآور شد:  بین افزایش قیمت و همچنین کیفیت عسل فاصله‌ بسیار زیادی وجود دارد که امیدواریم با برنامه‌هایی که در دستور کار قرار داده‌ایم این فاصله از بین برود.
انتهای پیام/  

برچسب ها: برند ملی ، زنبور ، عسل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار