پژوهش‌های محله‌ای ارتقای امنیت اجتماعی در منطقه 12 اجرا می‌شود

مدیر اداره مطالعات اجتماعی شهرداری منطقه 12، از اجرای طرح پژوهش‌های محله‌ای ارتقای امنیت اجتماعی در این منطقه خبر داد.

 مهدیه رستمی، مدیر اداره مطالعات اجتماعی شهرداری منطقه 12 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،گفت: اجرای طرح پژوهش‌های محله‌ای ارتقای امنیت اجتماعی در محلات منطقه 12 همزمان با هفته پژوهش در دستور کار اداره مطالعات اجتماعی شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح همزمان با هفته پژوهش از 8 آذر ماه سال 93 به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی، ارتقای امنیت اجتماعی، سلامت و رفاه حال شهروندان در محلات منطقه 12 در دست اجرا است.
 
رستمی اظهار داشت: در این طرح هم‌اندیشی بزرگ ارتقای امنیت اجتماعی و شناسایی راه‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی در محله آبشار با حضور نهادهای دانشگاهی، علمی، پژوهش، کارشناسان، اساتید، دانشجویان، پژوهشگران برگزار می‌شود.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: اجرای طرح پژوهش‌های محله‌ای ارتقای امنیت اجتماعی در محلات منطقه 12، برگزاری هم‌اندیشی بزرگ ارتقای امنیت اجتماعی و شناسایی راه‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی در محله آبشار از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
رستمی خاطرنشان کرد: بررسی مهاجرت درون شهری و تأثیر آن بر شکل‌گیری آسیب‌های اجتماعی در بازار بزرگ تهران، بررسی تداخل محله تجاری و مسکونی و تأثیر آن بر آسیب‌های اجتماعی در بهارستان، برگزاری هم‌اندیشی پژوهش‌های محله در بازار بزرگ تهران و بهارستان از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: پژوهش ، ارتقا ، امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار