نورپردازی پل‌های ملاصدرا و الهیه

معاون امور شهری شهرداری منطقه‌ی 3 گفت: به منظور زیبا سازی فضاهای شهری، محدوده‌ی زیر پل‌های ملاصدار والهیه از سوی شهرداری منطقه 3 نور پردازی شد.

 سید مرتضی روحانی، معاون امور شهری شهرداری منطقه 3 درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،افزود: تعداد 226 عدد پروژکتور ال.ای.دی. زیر پل ملاصدرا، تقاطع بزرگراه کردستان و تعداد 7 پروژکتور زیر پل تقاطع الهیه و بزرگراه شهید صدر نصب شد.

روحانی با اشاره به اینکه روشنایی پل علاوه بر زیبایی شهر در هنگام شب، باعث تامین امنیت شهروندان، درگذر از این نقاط می‌شود افزود: از سوی دیگر طی سال جاری تعداد 350 عدد پروژکتور سرپرچمی نیز در سطح معابر وبزرگراه های منطقه نصب شده است.
 
وی ادامه داد: بلوار میرداماد یکی از معابر پرتردد و اصلی  این منطقه محسوب می شود  و در این معبر نیز تجهیزات روشنایی جدید و کم مصرف نصب شده است و در اعیاد و مناسبت‌ها به صورت ویژه نور پردازی می‌شود.
 
معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 3 افزود: یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته نور پردازی نقاشی دیواری آبشناسان است.
 
وی عنوان کرد: به منظور صرفه جویی در مصرف برق تلاش شده است تا در زیبا سازی سطح شهر بیشتر از پرچم‌های رنگی و پروژکتورهای کم مصرف استفاده شود.
 
روحانی در پایان نصب 6 مورد پایه پرچم 12 متری الوان و جمهوری اسلامی و نصب 40 عدد سازه پرتابل در خیابان شریعتی را از دیگر اقدامات اداره ی زیبا سازی جهت زیبا سازی و تبلیغات محیطی در سال 93 عنوان کرد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: زیبا سازی ، نور ، امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار