اصفهان؛

آرشیو روزنامه ها بهترین سند روز شمار کشور است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در بازدید از مرکز اسناد و مطالعات رسانه ها آرشیو روزنامه ها را بهترین سند روز شمار کشوردانست .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان ،حجته الاسلام والمسلمین قطبی در بازدید از مرکز اسناد و مطالعات رسانه هاگفت: نگاه ما به این مرکز نگاه خدماتی نیست، اینگونه کارها از وظایف شرکت های خدماتی است. در این مکان باید تحلیل رسانه انجام شود ، بررسی جهت گیری مطبوعات از جمله وظایف مهم این مرکز است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هم چنین پیوند مرکز اسناد با دانشگاه هنر ( بخش رسانه دانشگاه هنر ) و هر دانشگاه دیگری که ارتباطی با رسانه و تاریخ مطبوعات دارند و در اختیار گذاشتن فضای مرکز اسناد به دانشگاه های مرتبط به رسانه را به عنوان کارگاه؛ از اهم وظایف مرکز اسناد برشمرد.

حجته الاسلام و المسلمین قطبی گفت: فضاهایی که در اختیار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است آماده خدمت رسانی به دانشگاهیان و پژوهشگران است و طبق قانون اسناد حاکمیتی ای که در اختیار مرکز اسناد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است باید هر چه زودتر به سازمان اسناد کشور تحویل داده شود.

او هم چنین از ایجاد فضاهای مرتبط با چاپ ، کتاب و ... برای دانشگاه ها و مراکز فرهنگی و هنری خبر داد.

لازم به ذکر است: که مرکز اسناد و مطالعات رسانه ها وابسته به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در خیابان صائب و در کنار آرامگاه صائب واقع شده است.

انتهای پیام/س


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.