کتاب "هزار پا و هزار کار" و "رنگین‌کمان چند رنگه؟" روانه بازار نشر شد

کتاب "هزار پا و هزار کار و رنگین‌کمان چند رنگه؟" نوشته مرضیه طلوع اصل از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این کتاب که به تصویرگری مرجان بابامرندی برای گروه سنی (کلاس‌های اول تا پنجم) انجام شده؛ شامل دو داستان «هزار پا و هزار کار» و «رنگین کمان چند رنگه؟» است.

بر اساس این خبر، داستان‌های این کتاب به موضوع رفتار یاری‌گرانه می‌پردازد و به بچه‌ها آموزش می‌‌دهد که چگونه باید به یک‌دیگر کمک کنند.

در بخشی از داستان این کتاب‌ می‌خوانیم: سنجاب داشت: از درخت پایین می‌آمد تا فندقش را جایی پنهان کند. خانم هزارپا را که دید، گفت: «چه کار می‌کنی؟ برای زمستان کاری می‌کنی؟» خانم هزارپا گفت: «بله برای هزار تا پاهایم، هزار تا جوراب می‌بافم.»

سنجاب نگاهی به بافتنی‌ها کرد و گفت: این‌ها که جوراب نیستند، شال گردنند! خانم هزار پا گفت: «شال گردن‌ها برای مورچه هاست. اول آن‌ها را می‌بافم، بعد جوراب‌های خودم را.» و...

کتاب «هزار پا و هزار کار و رنگین‌کمان چند رنگه؟» در 32 صفحه رنگی، شمارگان 6 هزار نسخه با قیمت 3هزار تومان در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.