عطایی: نمی‌دانم چرا به وزارت دفاع باختیم /یدک کشیدن لقب مدافع قهرمانی فشار روحی تیم را افزایش داده است

تیم والیبال متین ورامین در بازی هفته چهارم لیگ تیم وزارت دفاع با نتیجه سه بر صفر شکست خورد.

بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال متین ورامین در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ما خودمان هم نمی‌دانیم که چرا نیتجه بازی این هفته را به حریف واگذار کردیم ولی باید بگویم که ما شروع خوبی مقابل تیم وزارت دفاع نداشتیم و به همین خاطر بازی خوبی را هم تجربه نکردیم.

وی گفت: معتقدم که مشکل اصلی تیم متین ورامین بیشتر را بعد روحی و روانی است تا مباحث فنی و تاکتیکی. شاگردانم در زمان مسابقه نگران نتیجه هستند و این فکر مشغولی در خصوص چگونگی انتهای کار باعث شده تا آنها در جریان مسابقه عملکرد واقعی خود را به نمایش نگذارد و نتیجه را واگذار کنند.

سرمربی تیم والیبال متین ورامین خاطر نشان کرد: ما اگر توانستیم در این دیدار برنامه و توانایی‌های خود را به نفع مطلوب به مرحله اجرا درآوریم به طور حتمک برنده میدان بودیم چون قدرت بازیکنان تیم وزارت دفاع بیشتر از ما نبود.

عطایی گفت: از آن جهت که این تیم مدافع عنوان قهرمانی است کار برایمان سخت‌تر شده است در صورتی که فقط اسم مدافع قهرمانی را یدک می‌کشیم ما امسال نه قرار است قهرمانی شویم و نه برای رسیدن به مدال طلا برنامه داریم.

وی نتایج فصل گذشته فشار تماشاگران را روی این تیم زیاد کرده است به طوری که انجام بازیهای خانگی‌ برای ما کا بسیار سختی است.

وی یادآور شد: تمام تیمها مقابل متین ورامین به واسطه آن که فصل گذشته قهرمان شده است با انگیزه و قدرت مضاعف کار می‌کنند و انرژی مطلق می‌گذارند تا پیروز شوند در دیدار این هفته هم بازیکنان تیم وزارت دفاع بسیار جنگنده کار کردند. علاوه بر اجرای برنامه‌های تاکتیکی خاص ذهنیت خوبی هم داشتند.

سرمربی تیم والیبال متین ورامین تصریع کرد: شاگردان فرهاد نفرزاده به هیچ عنوان در این دیدار با اسحاس بازی نکردند بلکه منطقی و با تمرکز بالا کار را دنبال کردند. "حمید جعفری" برای این سطح والیبال ، بازیکن آماده و قابل اعتمادی است وی در این دیداری به خوبی هم تمی هایش را در زمین رهبر کرد. آن‌‌ها نسبت به تیم متین هوشیارتر و با تمرکز بهتر کار کردند و موفق به برد شدند.

 بهروز عطایی در خصوص اخبار حاکی از انتقال تیم متین ورامین به تهران گفت: هیچ مشکل خاص  حاشیه ای وجود ندارد . در بازی با بندرعباس کف پوش سالن در منطقه یک سوم (3/1) دچار شکستگی شد، این مسأله باید به سرعت برطرف می شد چون در صورت عدم تعمید بازیکنان پست دفاع وسط دچار مصدویت‌های جدی می شدند. 

قرار شد که هفته جاری پیمانکار اقدام به تعمیداساسی محل شکستگی کف پوش کند و در زمانی که سالن دردست تعمید است ما فقط تمرینات آماده سازی خودرا درتهران انجام دهیم . اما متأسفانه پیمانکار خلف وعده که ده و قرار شد نیم فصل این اتفاق بیافتد به همین خاطر ما همچنان هم تمرینی و هم بازی‌های خودرا در ورامین انجام می دهیم.

وی در خصوص واکنش هواداران پس از شکست خانگی اظهار داشت: طبیعی است که تماشاگران و هواداران ناراحت شوند آن‌ها حق دارند که از نتیجه به دست آمده دلخور باشند توقع داشتند که در صورت دقت و توجه بیشتر می توانستیم . حریف را شکست دهیم.

عطایی یادآور شد : در حال حاضر تا پایان هفته چهارم تیم‌های پیکان و شهرداری ارومیه خودرا به عنوان قدرت‌های مطلق لیگ معرفی کرد ما و دیگر تیم‌های مدعی باید خودرا به خوبی از نظر فنی و جسمانی ریکاغوری کنیم تا از کورس تیم‌های مدعی راهیابی به پلی اف عقب نمانیم. ما باید توجه و تمرکز خودرا در ادامه کار بیشتر کنیم. تیم والیبال متین ورامین تا پایان هفته چهارم لیگ برتر موفق به کسب شش امتیاز شده است.
 
انتهای پیام /
برچسب ها: والیبال ، لقب ، قهرمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار