قاسمی: آسیب‌دیدگی اجازه نداد کشتی بگیرم

نفر سوم کشتی المپیک 2012 لندن گفت: به دلیل آسیب‌دیدگی که در زانویم ایجاد شد نتوانستم تیم رازی را در رقابت‌های لیگ جهانی همراهی کنم.

کمیل قاسمی قهرمان کشتی آزاد کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: حدود 2 هفته قبل در تمرینات تیم بیمه رازی از ناحیه زانو دچار جراحت شدم و پس از مراجعه به پزشک زانویم 25 بخیه خورد اما پزشکان خیلی تلاش کردند مرا به مسابقات لیگ جهانی برسانند اما متأسفانه عفونت داخلی باعث شد نتوانم کشتی بگیرم.

وی درباره سطح این رقابت‌ها عنوان کرد: در هر صورت این رقابت‌ها برای اولین بار است که برگزار می‌شود و درست است که برخی تیم‌ها نفرات گمنام و مطرحی را به همراه ندارند اما نباید فراموش کنیم که چند تن از قهرمانان عنوان دار جهان در این مسابقات حاضر هستند و من مطمئنم اگر به این رقابت‌ها بها داده شود در سال‌های آینده تیم‌های قدرتمندتری به میدان بیایند.

دارنده مدال نقره جهان در خصوص میزبانی رقابت‌ها در جویبار اعلام کرد: من افتخار می‌کنم یک جویباری هستم چراکه جویبار پایتخت کشتی ایران است و همانطور که همه حاضرین به این موضوع واقف هستند مردم جویبار و مسئولان این شهر برای برگزاری هرچه بهتر رقابت‌های لیگ جهانی هیچ چیز کم نگذاشتند.

وی در پایان درباره اینکه آیا تیم بیمه رازی می‌تواند قهرمان لیگ جهانی کشتی آزاد شود خاطرنشان کرد: به هرحال کشتی یک ورزش غیرقابل پیش‌بینی است اما با توجه به شرایط تیمی که داریم اعم از کشتی‌گیران و کادر فنی، احساس می‌کنم قهرمانی در این دوره دور از دسترس نخواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار