رئیس دانشکده مهندسی پزشکی دانشگاه امیرکبیر خبر داد

پذیرش دانشجوی دکتری در رشته مهندسی بافت

توحیدخواه گفت: دانشگاه امیرکبیر طبق توافق 2 روز پیش خود با وزارت علوم امسال در مقطع دکترای رشته مهندسی بافت دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ فرزاد توحیدخواه رئیس دانشکده مهندسی پزشکی دانشگاه امیرکبیر در کنفرانس مهندسی پزشکی گفت: در زمینه تحقیقات مهندسی پزشکی بین کشورهای منطقه و خاورمیانه حرف اول را می‌زنیم و از نظر چاپ مقاله رتبه شانزدهم جهان را به خود اختصاص داده‌ایم اما در زمینه فناوری، پا‌به‌پای رشد پژوهشی پیش نرفتیم. 

وی افزود: در زمینه مهندسی پزشکی به همکاری گسترده‌تر میان دانشگاه‌های مهندسی و پزشکی نیاز داریم. همچنین از نظر نیروی انسانی در زمینه این رشته توانمندی‌های زیادی دیده می‌شود که به منظور بالفعل شدن هماهنگی‌های لازم در خصوص فعالیت‌ در زمینه مهندسی پزشکی بتوان از آن بهره برد. 

رئیس دانشکده مهندسی پزشکی دانشگاه امیرکبیر با اشاره به راه‌اندازی دوره کارشناسی ارشد در رشته مهندسی بافت در سال 86 اظهار داشت:‌ از 5 آذر ماه با وزارت علوم توافق کردیم که بنا بر این توافق دانشگاه امیرکبیر در دوره دکترای مهندسی بافت از امسال دانشجو می‌پذیرد. 

توحیدخواه عنوان کرد:‌ پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد رشته توانبخشی چند سال است که به تصویب رسیده با کمک دانشگاه توانبخشی، دانشگاه امیرکبیر در مقطع ارشد این رشته دانشجو بپذیرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار