عبداالله علیخانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

"مستانه" تلنگری به جامعه و مردم است/ افزایش سالن‌های اکران در شهرستان

تهیه کننده "مستانه" گفت: این فیلم با پرداخت به موضوعات اجتماعی تلنگری به جامعه و مردم می‌زند.

عبدالله "علیخانی" تهیه کننده‌ی سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص فیلم "مستانه" گفت: در هفت روزی که از اکران عمومی فیلم "مستانه" می‌گذرد، استقبال خوبی از آن شده است و 18 سینما در تهران این فیلم را نمایش دادند.
 
وی در ادامه افزود: متاسفانه به دلیل هزینه‌های زیاد تبلیغات نتوانستیم در سطح شهر بیلبوردهای زیادی نصب کنیم اما از هفته‌ی آینده با پخش تیزر تلویزیونی فیلم "مستانه" ارتباط مخاطبان با این فیلم بیشتر خواهد شد.
 
تهیه کننده‌ی فیلم "زن‌ها فرشته‌اند" با اشاره به ناب بودن مضمون فیلم "مستانه" در سینمای ایران اظهار داشت: قتل انسان‌ها بر سر مسائل ناموسی معضلی است که در سینمای ایران کمتر به آن اشاره شده و در ابتدا که قصه‌ی این فیلم توسط فرح بخش برای من خوانده شد فهمیدم که این قصه از جذابیت‌های فراوانی برخوردار است. با زیادشدن این گونه قتل‌ها در جامعه‌ در واقع "مستانه" تلنگری به مردم و مسئولان است که هرچه سریعتر این وضعیت را بهبود دهند.
 
وی ادامه داد: در شرایطی که خود سانسوری در سینمای ایران بیداد می‌کند، با وجود اینکه احتمال دادیم شاید با مطرح کردن یکسری مسائل مشکلاتی برایمان پیش بیاید به معضلات عمومی جامعه تنگری زدیم با امید اینکه افرادی که خود را به خواب غفلت زده‌اند، بیدار و هوشیار شوند. اگر سری به صفحه‌ی حوادث روزنامه‌ها بزنیم، چاره‌ای جز افسوس خوردن نداریم و سینما به عنوان یک پل ارتباط بین مردم و مسئولان باید در جهت کمرنگ تر کردن این مشکلات عمل کند.
 
تهیه‌ کننده‌ی فیلم "مهمان" خاطرنشان کرد: هفته‌ی آینده 32 سینمای شهرستان میزبان فیلم "مستانه" خواهند شد. هدف من زدن رکورد در فروش یا نمایش نیست و تنها جلب رضایت مخاطبان برایم ههم است. خوشبختانه تا به امروز مردم استقبال خوبی از مستانه کرده‌اند و توانسته درصد رضایت بالایی را به ارمغان آورد.
 
علیخانی در پایان گفت: معمولا هفته‌ی اول اکران فیلم‌ها هفته‌ی مساعدی نیست. امیدوارم با تبلیغات بیشتر و گذشت زمان به آن ایده آلی که در نظر داشتیم برسیم و هزینه‌هایی که برای این فیلم کرده‌ایم، به ما باز گردد.
 
گفتنی است؛ فیلم "مستانه" به کارگردانی محمد حسین فرح بخش و تهیه کنندگی عبدالله علیخانی با بازی سحر دولت شاهی، میلاد کی مرام، باران کوثری و فرهاد اصلانی در حال اکران در 18 سینمای تهران است.
 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار